Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam problem który męczy moje bmw i mnie to cięszkie odpalanie to znaczy długo kręci zanim zapali po podpięciu komputera pokazuje złe położenie wałka rozrządu ssącego na jednej fałce tej z korkiem oleju i wypada zapłon na usmym cylindrze ten problem trwa już dosc długo i odwiedziłem parę warsztatów mechanicy pogrzebią biorą kase i rozkładają rece djagnoza niby taka nie na 100% że zle ustawiony rozrząd ale w rozrządzie nigdy nie było nic robione pytałem już na tym forum o to samo wczesniej doradzono mi wymiane czujnika położenia wału korbowego niestety nie pomogło dodam że na zimnym silniku pali lepiej jak na ciepłym znaczy krucej kręci tylko że na zimnym chodzi nie równo tak jak by nie paliła na wszystkie cylindry na ciepłym chodzi równo lecz gdy nacisne do oporu gaz to tak jak by się lekko dławiła, czujniki położenia wałków rozrządu były zamieniane miejscami nic nie pomogło czy jest ktos w stanie mi pomuc?
  • 1 rok później...
Opublikowano
MOŻLIWOŚCI USTERKI DUŻO.ROZCIĄGNIĘTY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU CO POWODUJE ZMIANĘ FAZ ROZRZADU ,USZKODZENIE VALVETRONICA CO CZĘSTO POWODUJE WYPADANIE ZAPŁONÓW.TEMAT CIĘŻKI DO OGARNIĘCIA.OSTATNIO NAPRAWIAŁEM TAKI SAMOCHÓD Z USZKODZONYM WAŁKIEM VALVETRONICA.W ASO WYMIENIAJĄ CAŁĄ GŁOWICĘ I PO SPRAWIE.PROSZĘ POSZUKAĆ WARSZTATU KTÓRY SPECJALIZUJE SIĘ W BMW V8.POZDRAWIAM. pawel3-pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.