Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałoć. Mój samochód to e36 z 97 roku i silnikiem M52B25 z Vanosem. Silnik był przegżany więc postanowiłem zmienić go na M52B28. Co potrzebuję do takiej zamiany. Czy ECU, okablowanie i pozostałe podzespoły i cięgna będą pasować? Będę wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Opublikowano
Niestety ECU ma inne mapy więc musi być założony z b28 no i jeśli chcesz mieć EWS no to musisz sparować je razem lub posiadać komplet ECU z EWS i chip do kluczyka reszta pasi bo jest to samo
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Dzięki. Co do EWS to auto będzie używane tylko do zabawy na torze więc czy da się poprostu to ominąć? Niepotrzebny Immo.
Opublikowano
Da sie zdjąć .Nie mieszkam w polsce ale czytałem że zabieg około 300zł kosztuje
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ja też w nie mieszkam w polsce. Będę szukał w takim razie jak się tego pozbyć. Jak na razie wyrzuciłem silnik z auta i muszę poszukać dobrej jednostki 2.8 Dzięki !
Opublikowano
A gdzie mieszkasz??? Miałbym silnik na alusilu :D kompletny
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Irlandia. Tralee, co.Kerry. Właśnie znalazłem kompletny silnik i w przyszłym tygodniu po niego jadę. Jakby coś było nie tak (jest jeszcze w aucie więc go sprawdzę w Impa) to dam znać bo ty chyba jesteś w Anglii?? A co można zrobić z wydechem - planuję prosty/przelotowy. Zastanawiam się czy to nie pogorszy osiągów. Mam dostęp do hamowni ale pytam bo szkoda czasu i pracy nad kombinacjami, może lepsze będzie coś sprawdzonego?
Opublikowano
lepiej wsadź wydech kompletny z 2.8 a jedynie zamień backbox na np scorpion albo dtm :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Z doniesień wiadeome jest że jeżeli nie dmuchasz w silnik to przynosi to tylko straty
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Widzę że muszę jeszcze sporo poczytać. Bmw tak naprawdę dopiero poznaje pod tym względem. Dmuchać będę ale to dopiero w przyszłym roku (mam w planie w międzyczasie przygotować drugi silnik) szkoda że akurat tak ciasno pod maską od strony wylotu. Filter powietrza z obudową tęż trzeba zostawić seryjne bo przeróbki również przynoszą straty!? Dzięki za informacje. Pozdrawiam.
Opublikowano
Jak masz 323 to wkładasz 328 i możesz jeździć.Wydech od biedy może na początek zostać z 323.Komputera nie ruszasz.Wystarczy wgrać soft do 2,8 i po sprawie.Pozostaje jedynie sprzęgło które w 2,5 jest mniejsze.Będzie jeździć ale wypadałoby zmienić na większe z 2,8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.