Skocz do zawartości

E32 735 dziwne zachowanie-troche przydlugawe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis stalo sie cos dziwnego w moim E32

Autko przejechalo ponad 200km po czym stalo na parkingu jakies 2 godziny.Odpalilo normalnie,wyjatkowe bylo tylko to ze stalem dlugo na wlaczonym silniku i auto chodzilo na gazie i bylo widac objawy przymarzania reduktora.Ale ruszylem ok , po jakich 5 km nagle dzieje sie cos takiego.Auto traci moc (tak jak wtedy gdy brakuje gazu) dzieje sie to zarowno na gazie jak i benzynie, jak sie wysprzegli to silnik wkreca sie tak o jakies 700 obrotow wyzej i chwila przerwy, i nagle temperatura silnika rosnie do 3/4 skali ,robi sie nie wesolo bo do domu 100km a auto nie chce jechac,a wiec z trudem udalo mi sie go w koncu wkrecic na benzynie(bez obciazenia) na max obroty potrzymalem ok 5 sekund i mu przeszlo tylko ze ubylo okolo 1 litra plynu chlodzacego.W oleju nie ma sladow plynu-poziom oleju caly czas taki sam.Moze ktos ma pomysl co to bylo.Teraz po dolaniu plynu autko znow wyglada na zdrowe.A wiec o co chodzi?????????

Pozdrawiam

Opublikowano
Dzis stalo sie cos dziwnego w moim E32

Autko przejechalo ponad 200km po czym stalo na parkingu jakies 2 godziny.Odpalilo normalnie,wyjatkowe bylo tylko to ze stalem dlugo na wlaczonym silniku i auto chodzilo na gazie i bylo widac objawy przymarzania reduktora.Ale ruszylem ok , po jakich 5 km nagle dzieje sie cos takiego.Auto traci moc (tak jak wtedy gdy brakuje gazu) dzieje sie to zarowno na gazie jak i benzynie, jak sie wysprzegli to silnik wkreca sie tak o jakies 700 obrotow wyzej i chwila przerwy, i nagle temperatura silnika rosnie do 3/4 skali ,robi sie nie wesolo bo do domu 100km a auto nie chce jechac,a wiec z trudem udalo mi sie go w koncu wkrecic na benzynie(bez obciazenia) na max obroty potrzymalem ok 5 sekund i mu przeszlo tylko ze ubylo okolo 1 litra plynu chlodzacego.W oleju nie ma sladow plynu-poziom oleju caly czas taki sam.Moze ktos ma pomysl co to bylo.Teraz po dolaniu plynu autko znow wyglada na zdrowe.A wiec o co chodzi?????????

Pozdrawiam

 

pewnie o pompe wody...

 

Zamarzanie reduktora jest także możliwe jak jest zapchany i gaz ma mało miejsca do rozprężania.. ale :

1. w twoim przypadku gaz rozprężając się chłodził ciecz z układu chłodzącego...

2. ponieważ ciecz nie cyrkuluje to po pewnym czasie reduktor może być "lodowaty"

3. Cisnienie cieczy w układzie może spowodować, że węże gumowe się rozszczelnią na łączeniach i trochę płynu wycieknie... a potem nie widać "dziury"...

 

stawiam na pompe wody... może nasz jakiś płyn co zamarza??

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano

Plyn raczej nie zamarza , gdyby tylko ubylo mi plynu i by sie zagotowal to latwiej bylo by to wytlumaczyc ,bardziej mnie martwi to ze nie chcial jechac.Wcisniecie gazu powodowalo wzrost obrotow o pare set i po chwili zero mocy.Zastanawiam sie czy nikt mi nie zatkal rury sniegiem jeszcze.

Pozdrawiam

Opublikowano

A i jeszcze jedno ,plyn uciekl raczej przez ten wezyk ktory odprowadza nadmiar plynu ze zbiorniczka wyrownawczego.A wiec wedlug mnie wygladalo to tak ze w jakis sposob uklad sie zapowietrzyl i podniosl sie poziom plynu i go wywalilo,tylko oprocz tego jak to sie stalo jestem ciekaw jaki to mialo zwiazek z dziwnym zachowaniem silnika???

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.