Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

dziś oglądałem http://otomoto.pl/bmw-530-v8-218km-skory-elek-alu-C23732070.html - Zapomniałem VINU :mad2:

 

Powiem, że mam mieszane uczucia - postaram się krótko opisać:

 

Auto ma na zegarze 290tkm, ostatni przebieg jest wbity w styczniu 2005r przy przebiegu 220tkm - w sumie do dziś czyli przez 7 lat ktoś tym autem zrobił 70tkm może i to możliwe, bo stan lakieru oraz wnętrza wygląda na 290tkm. Progi w miare ok, ale czego oczekiwać po prawie 20 letnim aucie. NIe było dzwona, sprawdzane miernikiem, któryś element był malowany tzn że nie było sporego dzwona :cool2: W komorze silnika sucho, na obudowie silnika z pod śrub mała ilość oleju, ale nie świeże więc może sączyć się tam już jakiś czas. Wężyk prowadzący do chłodnicy po lewej stronie komory silnika też mokry - być może olej ale ciężko stwierdzić. Połamane plastiky od obudowy leflektorów ale może poprzedni właściciel wymieniał żarówki i gamoń nie umiał złożyć :duh: Poza tym żadnych opasek czy też taśmy izolacyjnych czy podłączeń domowych. Wiatrak w chłodnicy kręci, bez wibracji więc spoko. Środek czysty, zadbany nie palone.

 

Nie wiem czy to normalne ale podczas pracy silnika (około 5 minut) zdjąłem kurek od oleju i ku mojemu zdziwieniu silnik wpadł w wibracje i to spore - strasznie nierówno pracował. Handlarz mówił, że to normalne, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, :nienie: bo nie raz to robiłem w innych autach i takich reakcji nie było :duh: Napewno nie bierze oleju. Pod spodem żadnych wiecków, byłyby widoczne bo auto stoi na większych kamyczkach.

Kolejna dziwna rzecz to tarcze hamulcowe z przodu nie były wentylowane, troszke to dziwne, że przy takiej mocy producent zaleca pełne, bądź wymiana została zrobiona na zwykłe tarcze. Kolejna rzecz to przy klapce wlewu paliwa już zaczęło puchnąć handlarz powiedział, że nie robił bo zaraz ktoś by powiedział że walnięty bo ćwiara wklejona. Listwy od drzwi przykręcona bezposrednio do drzwi żeby nikt nie ukradł... :duh: Wiadomo, że ciężko jest dostać a w ASO mają swoją cene, ale żeby aż tak... Również tam gdzie są suby lakier już przestał być w dobrej kondycji :duh: ... Brak zapasowego koła w zamian dużo piasku oraz żwiru.

 

Ogólnie auto naprewno do poprawek, zakładajac że skrzynia i silnik będą pracowały dobrze to myśle że 5k to uczciwa cena.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.