Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.chciałbym założyć do swego auta instalacje lpg.pytanie tylko jaką i jakich problemów się spodziewać w przyszłości związanych z eksploatacją?
Opublikowano

Zenit w mojej M50 sprawuje się wyśmienicie.

Jednak zrobiłem 4 tyś km i zauważyłem malutki wyciek oleju spod głowicy w jednym miejscu. Padnięta uszczelka głowicy to podobno częsta przypadłośc po założeniu LPG do BMW.

Opublikowano
właśnie i co chwilę dodatkowe koszta.czy to na pewno się opłaci jeśli robię w rok max.1otyś km?
Opublikowano

Instalacja gazowa nie musi mieć absolutnie żadnego wpływu na zużycie silnika, pod warunkiem że jest prawidłowo wystrojona i dobre podzespoły. Padnięta uszczelka pod głowicą może świadczyć o pracy na zbyt ubogiej mieszance przy WOT, czyli instalacja do roboty.

 

rogerinho wejdź na http://lpg-forum.pl/ i poczytaj, o M52TU jest sporo tematów.

Tak na szybko napiszę:

Reduktor AC R01 lub KME Gold lub EG200kw lub któryś z LR IG1. Unikaj reduktorów Tomasetto, Skorpion, Magic III.

Wtryskiwacze najlepiej HANA czerwone, są świetne i w miarę tanie, no i można je montować pojedynczo przy samych nawiertach :) Można też wtryski Matrix albo REG FAST ale one są w listwach po cztery, więc dwa zostaną niewykorzystane.

Sterownik taki który umożliwia robienie korekt po obrotach, czyli na przykład STAG 300 Plus/Premium.

Gazownik taki który nie skończy roboty na autokalibracji i wie jak stroić instalację na podstawie odczytów z ECU Pb, a nie tylko na mapki.

 

Na dobrej instalacji gazowej nie będzie ani spadku mocy, ani dużego spalania, ani podszarpywania, ani PADNIĘTEJ USZCZELKI POD GŁOWICĄ, ani innych dodatkowych kosztów poza wymianą filtrów gazu.

Opublikowano

Na dobrej instalacji gazowej nie będzie ani spadku mocy, ani dużego spalania, ani podszarpywania, ani PADNIĘTEJ USZCZELKI POD GŁOWICĄ, ani innych dodatkowych kosztów poza wymianą filtrów gazu.

Oczywiście masz całkowitą rację. Jednak 10tyś rocznie jak napisał pytający to trochę mało na szybki zwrot kosztów.

Opublikowano
To już musi przemyśleć sam. Ale różnica w cenie Pb/LPG się pogłębia, więc gaz jest inwestycją na przyszłość. Z drugiej strony jeśli chce sprzedać auto za dwa lata to nie ma sensu, bo zysk z tego niewielki, a gaz w samochodzie ludzie traktują jako minus i wtedy wartość samochodu spada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.