Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze ktos z kolegow spotkal sie z podobnym problemem,

otoz podczas uruchomienia auta w czasie deszczu zaczely sie dziwne rzeczy dziac z wycieraczkami, najpierw zaczely zasuwac maksymalna predkoscia, z przodu i z tylu i lac spryskiwaczem na przednia szybe tak z 30 sek. nie dalo sie tego wylaczyc, dopiero po ponownym uruchomieniu zaplonu uspokoily sie, ale teraz mam tak: tylna wycieraczka chodzi caly czas( manetka wylaczona nie reaguje na przelaczenia), jak tylko dotkne spryskiwanie przedniej szyby to leje caly czas z 30 sek. nawet jak puszcze manetke, leje spryskiwacz i wycieraczki zasuwaja, ogolnie przednie wycieraczki dzialaja normalnie na wszystkich biegach,

 

aha dodam, ze mam czujnik deszczu ale on nie dzialal od poczatku jak kupilem auto...

 

od czego zaczac? moze reset kompa by cos pomogl? odlaczyc aku (na ile?) i zlaczyc klemy?

Opublikowano

no wlasnie nie jestem pewien czy e39 ma ten modul?

ktos moze to potwierdzic

 

Dzis dostalem sie do przekaznika od wycieraczek, znajdujacego sie w puszcze z komputerem pod prawym filtrem przeciwpylkowym, przekaznik sprawny

Opublikowano

walki z wycieraczkami ciag dalszy, narazie nic sie nie zmienilo czyli tylna wycieraczka chodzi caly czas, z przodu spryski leja 30 sekund bez przerwy, podlaczylem sie dzis INPA pod samochod, bledy pokasowalem, nic

 

zauwazylem, ze za wycieraczki jest odpowiedzialny modul podstawowy (w INPIE basic modul) jest to zakladka body> central body electronics ZKE3

nie zabardzo sie na tym znam i nie potrafie przetlumaczyc wszystkich opcji, ale screeny wygladaja tak

http://www.paracas.home.pl/bmw1.JPG

http://www.paracas.home.pl/bmw2.JPG

http://www.paracas.home.pl/bmw3.JPG

 

tylna szyba byla zamknieta, a na pierwszym screnie wyglada jakby byla otwarta, pompa od zbiorniczka nie zalaczona, a wyglada jakby byla

pozostale opcje niewiele mi mowia, no i nadal nie widze tylnej wycieraczki... moglby ktos zerknac u siebie w Touringu jak to wyglada?

 

Co obstawiacie, manetka, modul, czy zwarcie w instalacji gdzies?

Opublikowano

jakby ktoś szukał to okazało się, że winna była manetka przy kierownicy

rozebralem, przeczyscilem styki za pomoca preparatu do potencjometrow i po problemie

jak cos to posinstruuje co i jak podokrecac

 

pozdrO!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.