Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. panowie naczytałem się o przeróbce układu wspomagania i maglownicy, ja zaczołem od tego że te 325i nie miało wspomagania i dołożyłem mu je, piszecie o wsadzeniu magla z e36 więc - jeśli magiel z e36 to z obojętnie jakiego e36 mam na myśli wersje silnikową czy też rodzaj budy, czy przewody do układu wspomagania też adekwatnie inne czy pasują z układu 325i i czy pompa inna czy ta z 352i, aha i czy łapy do mocowania i napinania paska pasują

2. kolejne pytanie chce wywalić bak z pod auta i zakupić bak który umieszcze w kabinie w miejscu tylnej kanapy mam dostęp do tego typu części mieszkam w niemczech , pytanko kwestia pompy nie ważna mam zewnętrzną pompe nie tą pompe w baku montowaną taki model, więc podłaczenie nie będzie problemem chodzi wyłącznie o rozwiązanie kwesti wskazywania przez coś czyli jakiś zewnętrzny wskaźnik poziomu paliwa

3. kolejne pytanko zakup przycisku start stop , demontaż stacyjki ma ktoś z tym doświadczenia jest to przycisk niewymagający dodatkowego przekaźnika

4. kolejne pytanko podłączenie wskaźnika ciśnienia oleju jakieś doświadczenia z montażem, wskaźnik temperatury oleju , napięcia,

5. zlikwidowałem nagrzewnice pozostały mi dwa przewody gumowe które wchodzą bodajże w blok silnika jeden a drugi leci w stronę przepustnicy, jak je najlepiej usunąć zaślepić

6. Chłodnica oleju jest dość mocno skorodowana chciałbym ją usunąć w miejsce jej zamontować dedykowaną w prawdzie pod e 30 chłodnicę ale z rajdów , co wy nato

7. i ostatnie pytanko nalotu , mazi autko niema rok czasu je uruchamiałem kupując je stało pod chmurką od 8 lat , wprawdzie przebieg 80 tyś ale gnój taki że wtryski jak z wosku, pompa paliwowa do wymiany przewody , uruchomiłem go po 2 miesiącach pracy co niedziele , nie wymieniłem rozrządu jeszcze i pompy wody , słysze po odpaleniu odgłos dobiegający z przodu auta mam dwa typy albo pompa sie kończy albo jeśli się wsłuchać to słychać ten odgłos tez w okolicach flanszy filtra oleju nad nim tam gdzie dochodzą przewody z chłodnicy oleju co wy nato , odgłos taki jakby pasek obojętnie alternatora albo wspomagania był za słabo napięty miarowe regularne jakby po obrocie wycie

Opublikowano

3. wszystko ok tylko nawet jeśli przycisk nie wymaga przekaźnika to warto go dać, bo jak walnie przekaźnik to będzie tańszy i szybszy w wymianie, jak walnie guzik to już nie. poza tym demontaż stacyjki jest nierozsądny, pomijając ryzyko odpalenia przez nieuprawnione osoby i brak blokady kierownicy, musiałbyś mieć dodatkowy włącznik włączający zapłon oprócz guzika start/stop

 

4. np. autogauge. są tanie i ładne, ale uważaj, mają gwinty calowe a w samochodzie masz metryczne. Zwykle instaluje się je obok czujnika ciśnienia oleju oryginalnego. Zanim zaczniesz rozbierać i instalować to zrób sobie takie podłączenie na "sucho", aby uniknąć problemów z brakującymi złączkami. W jedną dziurkę musisz docelowo wkręcić trzy czujniki.

Wskaźnik napięcia ładowania podepnij możliwie najbliżej aku.

 

7. zdejmij pasek klinowy albo oba jeśli masz dwa i odpal silnik, wtedy nie będzie ci się obracała pompa wody ani alternator i wyeliminujesz te dwa elementy a silnikowi nic się nie stanie jak pochodzi 30sek bez pompy wody

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1. NIe rozumiem.

"1. panowie naczytałem się o przeróbce układu wspomagania i maglownicy, ja zaczołem od tego że te 325i nie miało wspomagania i dołożyłem mu je,.."

To dołożyłeś, czy zamierzasz dołożyć?

Magiel obojętnie, , buda EU.

2. Jak masz dostęp do takiech baków to muszą mieć w swojej ofercie czujniki poziomy pakliwa do tych baków.

....

Długo jesteś w DE? NIe bardzo rozumiem co piszesz.

Do czego ma służć auto?

 

3. Odpuść, lub szukaj dedykowanego guzika z odpowiednimi przekaźnikami.

4. Jak kolega wyżej, ale ja bym szukał używanych VDO z czujnikami.

5. połącz je

6. ważne aby wydajmośc maiłą taką samą

7.Jeśłi auto wiecej stało niż jeździło to może sie okazać ze niedługo zacznie wszystko sie psuć.

Ale neikoneicznie.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Witam klubowiczów.

Na początku zaznaczę ze jestem nowy na forum i dopiero sie ogarniam jak z niego kozystac.

 

Posiadam auto BMW 318 - tzw. wąska lampa. początkowo siedział w niej silnik m10 b18 z 87r.

Po tym jak zaczął nawalać postanowiłem coś z tym fantem zrobić. Traf chciał że dostałem drugi silnik od 325i touring z 91r.

Dodam że silnik już siedzi w aucie, brak jedynie elektryki oraz zbiorniczków na płyny;/

Moje pytania brzmią:

 

1. Jeżeli ktoś posiada taki silniczek to prosiłbym o zdjęcia jak pomontowane i gdzie rozmieszczone są zbiorniczki i jak mniejwięcej popodłanczać instalację silnika ;/

 

2. Co muszę dokupić, jaki most,czy muszę zmieniać zbiornik paliwa, bo ponoć w 325i pompa paliwa jest w zbiorniku.

 

3. Chciałbym także wiedzieć co to za motor,wydaje mi sie że m20b25 ale pewności nie mam ;/

 

 

 

silnik wygląda tak:

http://fenix-master.w.interia.pl/Dok1_pliki/image002.jpg

 

 

z góry dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.