Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !!!

 

Niedawno nabylem 745i z 2003 roku mam kilka problemow prosze o pomoc !!!

 

1. Ustawianie wysokosci kierownicy nie dziala - od poki mam auto nigdy nie drgnela ?

 

2. Muzyka - radio czy cd co kilkanascie sekund wylancza sie glos na ok 5 s. i wlancza z powrotem i tak w kolko ?

 

3. Nawigacja - w ogole sie nie wlancza w barazniku pokazuje ze plyta jest w srodku ale nie chce wyjsc ani nic nie moge wlozyc swieca sie obie kontrolki ?

 

4. Akumulator - jezeli posiedze pare minut w aucie przy zgaszonym silniku bawiadz sie ustawieniami wlancza mi sie kontrolka naladuj baterie ( czy powienienem od razu wymienic akumulator , czy moze byc to zwiazane z poprzednimi usterkami ?

 

Prosze o pomoc !!! w miedzy czasie podlacze auto do kompa i zobaczymy co bedzie ?

 

Oczywiscie opisze jak poradzilem sobie z usterkami !!!

 

Z gory dziekuje Damian

Opublikowano
Navi - raczej uszkodzony czytnik. Akumulator raczej uszkodzona inteligentna klema IBS stad komunikat. Co do audio, gdzieś był taki problem opisywany na forum, poszukaj.
Opublikowano

niepisze ze to aku tylko zeby przedewszystkim zmienil aku lub sprobuj naladowac

jak siedzisz troche w temacie to powiniennes wiedziec ze slaby aku lubi swirowac w e65

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano

Witam wszystkich !!!

 

Sprawdzilem aku byl bardzo slaby wiec wymienilem na nowy oczywiscie przy wymianie komputer sie zresetowal i teraz nie dziala mi kilka rzeczy ( nivi , cd , tel , poduchy ) bylem w serwisie zameldowali mi aku i to tyle , powiedzieli ze musze sprawdzic wszystkie te zespoly po kolei oczywiscie swiatlowody takze wczoraj sparwdzilem z przyjacielem 4 z nich i wszystko gra zostala nam tylko srodkowa konsola - najdziwniejsze ze oprocz navi wczesniej wszystko chodzilo mialem problemy jak opisalem wyzej ale wszystko chodzilo , dzis dalej bedziemy sie tym zajmowac wiec zobaczymy co i jak - jezeli macie moze jakies sugestie to bardzo prosze o wskazowki !!! do uslysznia !!!

Opublikowano

bardzo dziwne.

z tego co piszesz o masz cos nie tak w petli MOST (to ta ze swiatlowodem)wystarczy ze jedno uzadzenie bedzie cos nie tak to reszta przestaje dzialac.

przydal by ci sie taki klucz diagnostyczny do zamykania obwodu (taki sam masz w schowku) zeby eliminowac po kolei urzadzenia MOST

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano
Witam ponownie !!! jak kolega napisał wyżej tak było ! Czytnik do nawigacji padł i przez to blokował mi resztę kupiłem już nowy jutro zamontuje i mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze !!! Jeszcze tylko muszę zrobić ten mechanizm do ustawienia kierownicy bo w dalszym ciagu ani drgnie i poduchy także się jeszcze świeca - dziwne bo wcześniej wszystko było OK i przed wymiana starego słabego z reszta Aku się zapaliły ? Może jakieś wskazówki ? z góry dziękuje !!! Damian :cool2:
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam z powrotem !!! Trochę czasu upłynęło kilka usterek zostało usunięte . Jak pisałem wcześniej zapaliły mi się poduszki i nie wiedziałem dlaczego ? Okazało się ze padł moduł poduszek oczywiście Service zakłada odrazu nowy i po sprawie jeżeli kogoś stać na taki wydatek , druga opcja kupić używany założyć No i są schodki bo w dalszym ciagu nic się nie zmieni dopóki nie podlaczymy go do kompa i zmienimy nr vin ! Oczywiście Service tego nie obejmuje bo im się to po prostu nie opłaca cwaniaki , tak więc wracając do tematu teraz wszystko już działa pomógł mi kolega z forum którego polecam w razie potrzeby ! Co do navigacji czytnik był zepsuty wymienilem na drugi używany bo oczywiście w Service koszta nieziemskie i wszystko wróciło do normy muza gra bez przerw , do czasu minęło pól roku i to samo znów padł czytnik , obecnie mam założona zaslepke do swiatlowodu więc wszystko gra bez problemu tylko znów nie mam navi zastanawiam się czy to jakaś wada tych czytników czy coś innego powoduje usterek ??? Co do ustawiania wysokości kierownicy to muszę sprawdzić wszystkie połączenia przy mechanizmie brak masy i zasilania tak pokazuje komp . Niedawno żeby było interesująco mam nowy problem gdy odpalam auto pod maska jest bardzo głośno pompą powietrza pokonując powietrze do silnika strasznie skrzeczy nie wiem jak to poprawnie nazwać ściąglem prawe koło i nadkole sprawdziłem pompę wszystko gra wąż wychodzi z niej w kierunku silnika następnie jest trujnik i wychodzą dwa węże jeden w lewa stronę auta i tu wszystko gra i drugi w prawa stronę auta i tu jest problem gdzieś tu przy wejściu do silnika coś nie gra i jest strasznie głośno zaznaczam ze cała akcja trwa ok 30 sekund pózniej już nic nie słychać bo pompą już nie pompuje - Proszę o pomoc w tej sprawie może ktoś już się z tym zetknął - z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich forowiczow !!! Damian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.