Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dopiero co kupiłem BMW E65 730d z 2004 r. Mam prośbę o wszelakie podpowiedzi związane z tymi usterkami :

 

- Nie działa regulacja kierownicy cały czas auto ma kierownicę wysoko, nie wysuwa się po włożeniu kluczyka.

- Kierownica jakoś ciężko chodzi podczas wolnej jazdy, jakby coś z elektronicznym wspomaganiem. Podczas szybszego poruszania to nie przeszkadza.

- Regulacja usterek nie działa, ani prawego ani lewego.

- Nie działa pilot - nie otwiera ani nie zamyka drzwi, ale bagażnik tak.

I tutaj zastanawiam się czy Regulacja kierownicy, lusterek i pilot nie są powiązane i nie leży przyczyna w np. module sterującym.

 

- Nawigacja nie chce przyjąć płyty.

 

Auto nie ma również pełnej mocy. Jak wciskam gaz na maxa to przez chwilę zrywa się szybko, a potem idzie gorzej. Czuje, że ma dużo więcej mocy, ale "coś ją trzyma"

 

Zapytam jaki polecalibyście zakupić interfejs do BMW ? Czy ten daje radę : http://allegro.pl/show_item.php?item=2291561512

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Czy regulacja dziala przyciskiem? Po wyłożenia kluczyka i wyciagnieciu idzie ona do swojej pozycji, jeżeli ustawiles ja w danej pozycji, potem zapisales to i następnie jest wywołana dana pamięć. Jeżeli np wywolasz z pamięci 1 i ruszysz manualnie kierownicę, nie będzie ona już automatycznie się wysuwala i chowala.

 

Masz w swoim aucie elektroniczne wspomaganie? W e60 jest takie coś jak active steerning, a e65 się nie spotkałem z ta opcja, ale może jakoś inaczej się to nazywa? Nie wiem, musisz się dowiedzieć dokładniej, ale wg mnie gdyby coś było nie tak z elektronicznym wspomaganiem od razu miałbym choinkę na desce i monitorze. Może po prostu pompą już umiera i daje słabe ciśnienie, albo serwotronic coś nawala?

 

Co do lusterka, nie wiem, trzeba byłoby podłączyć kompa zobaczyć...

 

Otwieranie zamykanie z pilota, odpowiedzialny jest za to cas, może jest coś namieszane. Ale ogólnie jeżeli otwiera klape i nie ma problemu z zasięgiem, to obstawiam na oberwane mikrostyki w pilocie. Często się to zdarza. Rozciac pilot, zawieźć do elektryka niech plelutuje styki, na 99% pomoze.

 

Co do navi to pewnie uwalony jest czytnik. Nie sprecyzowales kolego czy w ogóle nie chce polknac plyty czy poprostu odczytać? Jeżeli to drugie to do wymiany laser, około 300 zł. Jeżeli to pierwsze to może być tak, ze cały czytnik i wtedy to kosztuje około 1300 zł. Rozumiem ze masz ori mapę? Czy nagrywales?

 

Jeżeli chodzi o moc, tu równie trzeba byłoby kompa i sprawdzić co go boli. To może być przeplywka, turbo itp. Sprawdź czy szczelne są wezyki podcisnienia do sterowania turbo, może jej geometria nie dziala i nie ma odpowiedniego ciśnienia. Po podłączeniu kompa wszystko wyjdzie.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi.

 

Regulacja nie działa. Byłem na komputerze u znajomego tylko tak na szybko więc nie zobaczyłem lusterek.

Uszkodzony jest czujnik położenia kierownicy, przepływomierz, wszystkie świece.

 

Przepływomierz już zamówiłem. Czy wiecie coś może więcej na temat tego czujnika położenia czujnika kierownicy ?

Może ten czujnik wpływa na wspomaganie ? Bo przecież jest regulacja wspomagania przy małych i dużych prędkościach.

Zrobię też tak jak piszesz sprawdzę ciśnienie pompy wspomagania.

 

Nawigacja nie chce połknąć płytki. Wymontowałem ją dzisiaj i zawiozę do gościa od takich rzeczy niech ją zobaczy. \

Napiszę co się zmieniło po wymianie tych części.

Opublikowano

Jeżeli wszystkie świece są uwalone to na 99% będzie tez padniety sterowanie świec zarowych, częsta przypadłość 3.0d, popatrz na dział e60 tam już wiele osób wymienialo ten sterownik, ja rownież. Czujnik kata skrętu, jeżeli masz uszkodzony to powinna świecić ci się kontrola trakcji? Przy tym nie odbijają kierunkowskazy. Czujnik jest zintegrowany z całym modelem szl, jest to ten moduł który zobaczysz po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Do niego zamontowane są wszystkie manetki. Masz tu akcje przykladowa. Na zdjęciu widać taśmę airbag, pod nią jest czujnik. Co ważne istnieja dwa rozdaje tych czujnikow. Jeżeli masz auto po marcu 2004 to musisz szukać tych produkowanych od marca, aż do końca produkcji, najbezpieczniej kupić po prostu od polifta, ceny niestety za używane w granicach 700-800 zł.

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e65-tasma-air-bag-manetki-przelacznik-kombajn-i2265701954.html

Ten akurat jest do aut sprzed marca 2004, ale tak ten modul wyglada. Pamietam jak pisałem do tego faceta, bo sam szukałem szl.

 

Musisz wiedzieć, ze jak już kupisz taki moduł, trzeba zmieńic w nim vin i zakodowac go pod auto. Potem może być problem z airbagiem, trzeba będzie zgodzić test plan Do system time.

 

Tutaj znajdziesz moje wątki z walki z tym czujnikiem.

 

http://bmw-diag.pl/Thread-E65-Problem-z-Steerning-Angle-Sensor

http://bmw-diag.pl/Thread-Problemy-z-SZL-ciąg-dalszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.