Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Disa Valve przepustnica która zmienia długość dolotu . I teraz moje pytanie czy po włączeniu zapłonu klapka ma się zamknąć czy ma być otwarta ?
Opublikowano
Otwarta.Jak zapalisz podciśnienie ma ją zamknąć.W czasie dodania gazu ma się otworzyć po wyżej iluś tam obrotów
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Czyli włączam zapłon ma być otwarta . Gdy silnik uruchomię to się zamyka a przy iluś tam obrotach otwiera - dobrze to rozumie ? To teraz kolego powiedz mi jak ją sprawdzić czy się zamyka jak silnik pracuje ?

I jeszcze jedno do Disy idzie zasilani gdy włączę zapłon jest 12v a gdy wyłączę niema , sprawdzałem miernikiem po co jest to zasilanie ? Możesz mi to wytłumaczyć .

Opublikowano
DISA ma być zamknięty do 3750 obrotów potem ma się otwierać. DISA ma na celu poprawę momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów.Najlepiej podpiąć pod INPA i sie przewieść.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Opublikowano

mam to samo w is'ie w ogóle nie pracuje tylko pytanie co jest winne i jak sie za to wziąć .

 

 

*up

a masz mułowatą od dołu?

 

 

 

 

 

 

a teraz jeszcze pytanie co kupic zeby było OK? chyba, że da się to zrobić? :twisted:

Opublikowano

Opracowałem sposób sprawdzenia tego czy działa domowymi metodami. Gdy Dise mamy w rękach zamykamy ręcznie klapkę ,na dole jest zawór zwrotny nr 6 http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&prev=/search%3Fq%3Ddisa%2Bvalve%2Bbmw%2Be36%26hl%3Dpl%26sa%3DX%26biw%3D1680%26bih%3D846%26prmd%3Dimvns&rurl=translate.google.pl&sl=en&u=http://www.motortraders.net/groups/group.asp%3Fgroup%3D1%26menu%3D87&usg=ALkJrhio66ebXzyGI5aeVBq-gIHz0Eru1g zatykamy go palcem i puszczamy klapkę . Klapka delikatnie się odchyli ale gdy puścimy palec otworzy się całkowicie i słychać takie syknięcie . Wsiadamy z kolegą do samochodu przejeżdżamy się kawałek , jeden wysiada , zatyka palcem ten zawór a drugi gasi samochód . Czekamy z 10s i puszczamy palec jak Disa jest ok. to słychać jak klapka się otworzy i syknięcie z zaworu gdy nic nie słychać znaczy , że klapka była otwarta i jest coś nie tak.

Jeżeli nie działa możemy sprawdzić czy na wtyczce jest napięcie , jak jest to znaczy Disa do wymiany padły najprawdopodobniej membrany .

Jeżeli nie mamy kasy na nową możemy zablokować klapkę w pozycji zamkniętej i tak jeździć z tego co wyczytałem to otwiera się dopiero przy ok. 4800/min obrotów w celu zwiększenia mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.