Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, które lepsze dlaczego, czy nie będzie problemów z montażem itp itd...

http://moto.allegro.pl/eibach-pro-kit-sprezyny-obnizajace-bmw-seria-3-e92-i2221940066.html

http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-weitec-30-25-bmw-3-e90-e91-e92-i2263951809.html

 

Na czym mi zależy:

- na nie wychylaniu się autka na zakrętach coś żeby pozbyć się:

TEGO

http://img818.imageshack.us/img818/2030/ulubionen.jpg

 

z tego co mi inny kolega na forum doradzał, stabilizatory na tył od M3 dadzą lepszy efekt... nie wiem tylko czy cokolwiek z M3 będzie pasowało do 335, bo jak jak dowiadywałem się odnośnie swapa hamulców to mocno się zdziwiłem :) Pozdr.

Opublikowano
Moim zdaniem Eibach i Waitec to podobna charakterystyka. Na konforcie nic nie stracisz a w zakretach nie bedzie wanna. Dużo twardsze bedziesz miał H&R-y . Zobacz sobie tutaj
Opublikowano
Też mnie kuszą sprężynki więc dołączam się do tematu

 

Posiada ktoś jakieś zdjęcia jak auto prezentuje się przy feldze 18" i Eibach w e90 ?

 

zobacz mója galerie. 18' + pro kit

Opublikowano

O kurna, moim skromnym zdaniem ostre pranie mózgu na tym filmie. Nie twierdze, że zmienione sprężyny, czy też zawieszenie nie poprawia trakcji (bo poprawia), ale takiej propagandy dawno nie widziałem. :D

 

Żeby daleko nie szukać, przy slalomie na moje oko, przy ostatnim manewrze, który później pokazują w stop-klatce, za każdym razem gość jedzie innym torem, oczywiście tak, żeby wyszło "na ich". Pozwala, żeby na stockowych sprężynach nastąpił większy transfer masy = większe wychylenie nadwozia.

 

A już hitem dla mnie jest stwierdzenie, że ograniczenie transferu masy na przód skraca drogę hamowania. Stabilność jak najbardziej poprawia (tył nie próbuje wyprzedzić przodu), ale zawsze mi się wydawało, ze przy większym nacisku na przednią oś przednie koła będą bardziej dociskane do nawierzchni i będzie można mocniej, skuteczniej hamować. Ale ja młodym kierowcą jestem, więc co ja tam mogę wiedzieć... Jeżeli się mylę, to bardzo proszę o naprostowanie.

 

Już nie wspominając, że pewnie "przez przypadek" wozy są na innych felgach i niestety opona na wyższym profilu będzie się zachowywała zupełnie inaczej.

Opublikowano
taaa sportowe zawieszenie zapobiega skręcaniu na sliskiej nawierzchni... No, jak kierownica nie kręci na sportowym zawieszeniu to auto jedzie prosto a jak na stockowym walną w lewo to nie dziwota, że auto posłusznie tam sie kieruje. Widać to dokładnie na 3:10 . Pewno jeszcze Stig na kierą siedzi :norty: Całkiem inny tor jazdy na sportowym i na stoku, dodatkowo cudownie sportowe zawieszenie samo kontry wyprowadza.... No no, chyba się skuszę :duh:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

dobra, wiadomo, że filmik to typowy 'product placement' i niektóre rzeczy może są z kosmosu, ale obniżenie środka ciężkości i utwardzenie powinno poprawić trakcję oraz przyczepność na zakrętach... pytanie tylko czy gra jest warta świeczki... czy pabloM, miałeś okazję testować zachowanie autka na ostrym zakręcie na zawieszeniu seryjnym oraz ze sprężynami ?

 

Generalnie gdyby nie jeden mały szczegół to pewnie i tak już bym te sprężyny zamontował - mianowicie, dodatkowe -3cm na normalne warunki drogowe mogą być opłakane w skutkach.... już teraz muszę uważać na krawężniki... a właściwie ich unikać.... :)

Opublikowano
dobra, wiadomo, że filmik to typowy 'product placement' i niektóre rzeczy może są z kosmosu, ale obniżenie środka ciężkości i utwardzenie powinno poprawić trakcję oraz przyczepność na zakrętach... pytanie tylko czy gra jest warta świeczki... czy pabloM, miałeś okazję testować zachowanie autka na ostrym zakręcie na zawieszeniu seryjnym oraz ze sprężynami ?

 

Generalnie gdyby nie jeden mały szczegół to pewnie i tak już bym te sprężyny zamontował - mianowicie, dodatkowe -3cm na normalne warunki drogowe mogą być opłakane w skutkach.... już teraz muszę uważać na krawężniki... a właściwie ich unikać.... :)

 

Hmm. Powiem tak. Fajnie sie zachowywal na seriach i RoF . Ale jednak teraz wydaje mi sie ze teraz jest bardziej agresywny. Jak chcesz to mozymy sie ustawic i sobie sprawdzisz.

Opublikowano
No mój w seryjnej normalnej jeździe też fajnie się zachowuje, ale już na ostrzejszym zakręcie się wychyla :( - czułem się jak w jakimś rodzinnym kombi... (bez urazy dla Twojego cudnego egzemplarza:D) - ale spodziewałem się więcej po 335i... spoko, może się ustawimy któregoś wieczoru :) zobaczę, może mi się spodoba...
Opublikowano

panowie- napisze z doswiadzczenia-

ja ZAWSZE obnizam samochody i mam porownanie-

po obnizeniu robie zjazdy na autostradach 100-140 km/h, auto lepiej trzyma sie drogi, lepiej/krocej zachowuje sie przy wysokich predkosciach, nie przechyla sie na zakretach.

Na drogach niskiej jakosci, malych miasteczkach itp juz jest gorzej niz na seryjnym zawieszeniu-

z kraweznikami juz dawno sie pozegnalem,- jezdze zawsze na "19

poogladajcie sobie obnizenia e90/e92 tyle ze dyskusja toczy sie ponad 100 stron- dla cierpliwych-

http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-fahrwerk-bremsen/5886-eibach-oder-h-r-was-ist-die-richtige-wahl.html

ps- panowie sprzedalem dzisiaj e90 wiec teraz albo 335i albo seria 6 :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.