Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, Wpadłem zimą prawym przednim kołem w konkretną dziurę i choć nie odczułem żadnych skutków oprócz przestawionej kierownicy i jak się po czasie okazało skrzywionej felgi na wewnętrznym rancie (zauważyłem dopiero przy zmianie na letnie), to jednak mam pochylenie prawego koła poza tolerancją, czyli coś się skrzywiło, tylko co :?: Wahacz? amortyzator?

 

Wiem, że nikt mi z kuli nie wywróży ale może macie jakieś doświadczenia co się zwykle w pierwszej kolejności krzywi w tym modelu po przywaleniu w dziurę?

Nie uśmiecha mi się wymieniać w ciemno, a nie ma jak stwierdzić co jest krzywe.

Opublikowano
Trzeba to stwierdzić organoleptycznie, auto na podnośnik i oglądanie, ja stawiam na wahacz.
Opublikowano
NIe pamiętam jaka jest tolerancja ale chyba 0,08' do 0,32', a ja mam 0,42', więc niby jest poza tolerancją o połowę wartości tolerancji, ale dla oka to są różnice prawie nie do wychwycenia - oglądałem i nic nie widać - wszystko wydaje się proste, a jednak... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.