Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam BMW e36 318i(m40) po wymianie: kabli, świec, kopułki, palca, pompy paliwa i filtra paliwa. Jakieś dwa miesiące temu było odcięcie tzn: przy małej próbie doszło do 6200 obr i było odcięcie. Teraz jest tak, że na biegu przy 4500 obr gubi jakby jeden cylinder i dalej się nie kręci. A potem muszę dodać trochę gazu i wraca wszystko do normy. A na biegu jałowym kręci się do 6500 obr i nie ma odcięcia:(. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Podejrzewam cewkę, albo czujnik położenia wału. Proszę o pomoc:(.
Opublikowano

Pewnie standard w m40 - wytarty rozrząd.

Do wymiany/regeneracji dźwigienki, hydroregulatory, pastylki i pewnie wałek.

Sprawdź magistralę olejową!

 

 

Możesz poszukać o adapterach z m43.

Opublikowano
rok temu właśnie było to robione:( nic nie stuka, wkręca się ładnie, tylko przy wyższych obrotach wariuje.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.