Skocz do zawartości

filtr oleju pompowanego do glowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam sory ze musialem zaczac nowy temat aleszukalem w innych postach i nic nie znalazlem. ostatnio pisalem o klekotaniu silnika na forum. mam jeszcze jedno pytanie (postawione z reszta w moim poscie) mianowicie ktos podsunal mi sugestie ze olej pompowany do smarowania glowicy ma swoj osobny filtr. jeden z mechanikow powiedzial mi ze to moze byc przyczyna klekotania szklanek bo dostaja za malo oleju ale niestety nikt nie wiedzial gdzie taki filtr moze sie znajdowac. moze wy wiecie gdzie szukac tego filtra o ile istnieje i jak go wymienic. dzieki z gory :search:
Opublikowano

Nie szukaj zadnego filtra ktory nie istnieje.

Jak silnik klekocze no to niestety ale czas na wymiane popychaczy.

Napisz jakim olejem jest zalane autko bo mnie sie wydaje ze niestety ale nie syntetycznym.

Opublikowano
zalewany byl zawsze castrolem GTX magnatec tylko nie wiem o jakich parametrach wczesniej ale ostatnio zmienili mi na 10W40. I jeszcze jedno jezeli hydroelementy klekocza to od niedostatecznej ilosci oleju ale czym moga sie zatykac kanaly olejowe i jezeli tak jest to jak je udroznic?
Opublikowano
no wlasnie kumpel mi powiedzial bo tez to mial ze hydroelementy dostaja za malo oleju na wolnych obrotach bo klekotanie tylko do 2000 potem juz nie slychac ale czym sie te kanaly zapychaja. czy jak teraz zalalem 10W40 to mozliwe ze to przestanie klekotac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.