Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam od początku chce zaznaczyć ze mam 16 lat ale nie o mnie mowa. Mój tato jest zainteresowany kupnem BMW 525i z gazem w automatycznej skrzynia biegów, ale niestety nie wiemy nic o tych autach wiec chciałbym się dowiedzieć pary rzeczy, ale najpierw moze wam ja opisze dokładniej. :D

 

Jest to 2000 rok,

silnik 2.5 z gazem (193 konie),

Skrzynia biegów jak już wspomniałem automat

ma przejechane 170.000 km i to jest pewne.

Ciemna czerwień,w środku ma drewno i białą skórę. :8)

 

A teraz czy we moglibyście mi coś powiedziecie coś o skrzyni automatycznej , jak jest z awaryjnością i czy warto ją brać ze względu na wiek.

 

z góry dzięki :cool2:

i pozdrawiam Michał.

 

[edit] Zapomniałem wspomnieć ze samochód jest w Anglii bo tam teraz mieszkam , wiec przebieg raczej jest prawdziwy.

 

jest zdjęcie

http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/media?id=1991133981

http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/media?id=1991133987

http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/media?id=1991133984

http://pictures2.autotrader.co.uk/imgser-uk/servlet/media?id=1991133978

Edytowane przez mldeserte
Opublikowano

Szukaj postów na podobny temat jest na forum multum.

Masz jakieś foto?Poproś o nr Vin


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
Jest to 2000 rok,

silnik 2.5 z gazem (193 konie),

ma przejechane 170.000 km i to jest pewne.

I naprawdę wierzysz w ten przebieg? Równie dobrze fura może mieć 500.000. Bo po to się piątki kupuje. A nie po to, by stały w garażu. Oczywiście generalizuję, ale szansa na tak niski przebieg w takim aucie jest słabiuuuutka.

Opublikowano
Przebieg do sprawdzenie. Mój znajomy ma 7er z 98r i ma troszkę ponad 200tys nalatane a więc nie jest to regułą. Ale lepiej na stan licznika nie patrzeć a na stan techniczny :cool2:
Opublikowano
Nie no zawsze się jakiś znajomy czy szwagier znajdzie, co ma mikroskopijny przebieg. A lekko połowa z tych szwagrów i tak sama nie wie co ma. Sorki, nasz rynek jest zepsuty, myślenie Polaków o przebiegu również z czasów Poloneza, handlarze domyślnie kręcą liczniki dla zasady, więc w sumie trudno się dziwić. Umówmy się jednak, że auta na handel nigdy nie mają faktycznie niskich przebiegów, a jeśli mają, to tylko dlatego, że kilka lat stały na szrocie pod chmurką w postaci przypominającej sprasowany przystanek autobusowy. Ale dość już filozofii przebiegowej - temat wałkowany tysiąc razy. Niech kolega autor wrzuci foty i VIN w odpowiedni temat, to dostanie przynajmniej z grubsza opinie i wróżby.
Opublikowano
Jest to 2000 rok,

silnik 2.5 z gazem (193 konie),

ma przejechane 170.000 km i to jest pewne.

I naprawdę wierzysz w ten przebieg? Równie dobrze fura może mieć 500.000. Bo po to się piątki kupuje. A nie po to, by stały w garażu. Oczywiście generalizuję, ale szansa na tak niski przebieg w takim aucie jest słabiuuuutka.

 

 

Mi sie wydaje ze przebieg jest prawdziwy bo auto w Anglii stoji a tam raczej jeszcze nie przekrecaja , chociarz kto to wie.

Opublikowano

O przebiegu nie ma co dyskutowac. GB to w sumie mala wyspa- nie ma gdzie krecic km takich jak po DE. Z drugiej strony odnoszac sie do naszych realiow jak ktos wstawia gaz to minimum 15 tys robi rocznie bo inaczej to slabo sie to zwraca.

 

Rozkoduj vin, daj wiecej fot- jak na razie auto wyglada ladnie. Foto spod maski, rantu fotela kierowcy, kiera z bliska itp to mozna bedzie wiecej powiedziec.

 

Ogolnie to auto nie jest szczegolnie awaryjne- gorzej jak jest zapuszczone, wtedy czesci sa drogie. Potencjalny problem mozesz miec z instalacja LPG- przynajmniej w PL realiach wieszosc to instalki ktore maja najtansze komponenty i auto nie chce jechac. Warto tez sprawdzic skrzynie biegow- trzeba miec doswiadczenie. Ja bym tez zerknal jaki kolor ma ole w skrzyni- jak widac ze przepracowany to chyba bym odpuscil. Drogi w naprawie jest zawias, reszta jak to w aucie tej klasy.

Opublikowano

Hmmm, czy dobrze rozumiem, że chcesz jeździć po Polsce autem z kierownicą po pogańskiej stronie? Czy może będziesz przekładkę robił? Czy auto wraz z Tobą i Tatą zostaje na wyspach?

 

Co do kręcenia liczników, autorze - to nie w Polsce się to zaczęło, bo my wtedy jeszcze byliśmy na etapie podniecania się Passtuchem kulką, ale właśnia zagramanicą. A że Polska to super podatny grunt na takie wałki, to sztukę kręcenia doprowadziliśmy do ekstremum. Ponieważ polska diaspora jest w UK mocarna, to ... sam rozumiesz ;) "gramy u siebie, Polacy gramy u siebie" :?

Opublikowano
Hmmm, czy dobrze rozumiem, że chcesz jeździć po Polsce autem z kierownicą po pogańskiej stronie? Czy może będziesz przekładkę robił? Czy auto wraz z Tobą i Tatą zostaje na wyspach?

 

Co do kręcenia liczników, autorze - to nie w Polsce się to zaczęło, bo my wtedy jeszcze byliśmy na etapie podniecania się Passtuchem kulką, ale właśnia zagramanicą. A że Polska to super podatny grunt na takie wałki, to sztukę kręcenia doprowadziliśmy do ekstremum. Ponieważ polska diaspora jest w UK mocarna, to ... sam rozumiesz ;) "gramy u siebie, Polacy gramy u siebie" :?

 

Raczej zostaje tutaj w GB

Opublikowano
O przebiegu nie ma co dyskutowac. GB to w sumie mala wyspa- nie ma gdzie krecic km takich jak po DE. Z drugiej strony odnoszac sie do naszych realiow jak ktos wstawia gaz to minimum 15 tys robi rocznie bo inaczej to slabo sie to zwraca.

 

Rozkoduj vin, daj wiecej fot- jak na razie auto wyglada ladnie. Foto spod maski, rantu fotela kierowcy, kiera z bliska itp to mozna bedzie wiecej powiedziec.

 

Ogolnie to auto nie jest szczegolnie awaryjne- gorzej jak jest zapuszczone, wtedy czesci sa drogie. Potencjalny problem mozesz miec z instalacja LPG- przynajmniej w PL realiach wieszosc to instalki ktore maja najtansze komponenty i auto nie chce jechac. Warto tez sprawdzic skrzynie biegow- trzeba miec doswiadczenie. Ja bym tez zerknal jaki kolor ma ole w skrzyni- jak widac ze przepracowany to chyba bym odpuscil. Drogi w naprawie jest zawias, reszta jak to w aucie tej klasy.

 

 

Wiem ze zabrzmi to nowatorsko ale chciałbym zapytać co masz na myśli pisząc ''rozkoduj vin'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.