Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent: to BMW 330i E46.

Komponenty:

hana green

stag 300 plus/isa2

KME gold

miedź 8mm

Stako 630/225/53l (wypoziomowany i zamontowany do jazdy przodem)

wielozawór extra

węzę parker

wlew pod klapką

 

dwa filtry FL ze szkła od certoolsa

 

Strojenie obserwując korekty paliwowe w INPA i AFR (sonda szerokopasmowa w wydechu)

 

http://img43.imageshack.us/img43/1605/73919889.th.jpg

 

http://img26.imageshack.us/img26/9038/40790079.th.jpg

 

http://img715.imageshack.us/img715/2738/22704499.th.jpg

Opublikowano

lobo, jaki jest lepszy reduktor (pojedyńczy) w normalnych pieniądzach, który obsłuży 230KM. A powiem, że właściciel rozpędził auto na autobanie do 240km/h na LPG (przejechał kilka kilometrów z taka prędkością) i jechało bez powrotu na Pb, a na polu było około 5 stopni (min temp. LPG ustawiona na 0 stopni) - więc raczej daje radę. Oczywiście dobór komponentów był w porozumieniu z klientem, który został zaznajomiony z wadami GOLDa (termika).

 

Ja wiem (podobno już) jest ACR 01 250KM (ciśnieniowo pada bardziej niż GOLD, ale termicznie jest lepszy) - jednak jak montowałem w tym aucie ACR01 był nie do zdobycia jeszcze, po za tym nie będę testował nowości w autach klienta.

 

Ja wiem też, że jest scorpion - na pewno (po przeróbce) byłby lepszy termicznie i nie gorszy ciśnieniowo, ale wolę reduktor z pudełka, bez konieczności przeróbek i utraty gwarancji na wstępie. Ponadto mam ze scorpionem same złe doświadczenia....

 

Jest jeszcze IG, ale cena jest o około 400zł wyższa (a nie włożę klientowi używki, bo to nie przystoi).

 

Czy jeszcze jakiś nie wymieniłem? Chętnie dowiem się jaki redek w podobnych pieniądzach będzie lepszy. A szczerze, to pierwszy GOLD, którego zamontowałem i jestem (na razie) zaskoczony nim pozytywnie. W moim aucie mam 2 x zavoli zeta n, ale u mnie jest więcej miejsca.

Opublikowano
Na razie FAZER jest w fazie testów. Piotr - konstruktor wozi go teraz w M54 i podobno daje radę. Rynek to zweryfikuje. Trzeba poczekać.
Opublikowano

http://allegro.pl/r49-reduktor-ac-r01-250km-zawor-gazowy-sekwencja-i2254478828.html ale cos drogi, myslalem ze tanszy jest w sumie my jako watrsztat firmowy mamy go w innej cenie.

tu gold http://allegro.pl/r19-reduktor-gold-kme-360km-zespol-filtr-i2227656751.html podobna konfekcja

Co do cisnienia to mysle ze przy 360KM którymi rozśmiesza nas KME bardziej padnie gold niz r01 250 Przynajmniej ac nie pisze bajek podając moc i dlatego bym wybrał r01.

Wczesniej wstawialismy 2x zavoli ale jest duzo samochodów o mocy ok 250 wlasnie do nich powstał ten reduktor.

U siebie też mam dwa zavoli ale u mnie jest valvetronic i bez podciśnienia nawet r01 250 by nie wytrzymał.

Opublikowano
myślałem o acr01, ale nie było jeszcze tych do 250KM, a drutem byłoby wstawić ten do 150KM, choć pewnie dałby radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.