Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

W grudniu padłem ofiarą kradzieży mojej rocznej E90 po lifcie... I nadszedł czas na coś nowego.

 

Poprzednie autko było sedanem z oznaczeniem 318i. Tym razem uważam, że dobre byłoby 330i lub nawet 335i. Moje pytanie jest krótkie. Mam do dyspozycji ok. 120 tyś złotych i zastanawiam się czy znajdę coś dobrego w tej cenie? Myśleć o aucie z EU czy USA? No i oczywiście, który silniczek byłby najlepszy dla 20 latka ;)

Opublikowano

Za 120k kupisz bez problemu fajne 335i, usa olej od razu, w PL oglądając te forum chyba nie było jeszcze żadnego amerykańskiego bezwypadkowego 335i, nawet te w cenie 130-140 k są walnięte i to mocno!

 

Pozostaje wersja EUR. 120k wystarczy na wersję z 2006-2008 roku z dobrym wyposażeniem (przynajmniej w PL, na ceny w DE dawno nie zaglądałem...)

335i jest zacznie lepszym samochodem niż 330i, jak trafisz dobry egzemplarz to awaryjność żadna. Kupując 330i będziesz miał wrażenie niedosytu .... :)

Opublikowano

A powiedz mi, jak wygląda różnica w spalaniu między 320i, 330i oraz 335i? Oczywiście nie pytam o dane katalogowe, dodam, że mam ciężką nogę chociaż sam nie wiem czy z taką mocą będzie trzeba ten pedał tak bardzo dociskać.

Kolejne pytanko, w którym roku wszedł nowy iDrive oraz kiedy był lift coupe?

Opublikowano (edytowane)

ja aktualnie poszukuję coupe i też mam ok. 120 000 zł do wydania. Biorę pod uwagę 2 modele - 330d (uważam że do poruszania się na polskich drogach będzie w sam raz - niewielkie spalanie, a dynamiczny silnik) oraz większy nacisk kładę na 335i (patrze na coupe i cabrio). Od kilku miesięcy przeczesuję mobile.eu i za 120 tys kupisz 2008 rok, ale pamiętaj,że musisz doliczyć akcyzę 18,6% przy autach powyżej 2 litrów.Przy cenie 120 tys akcyza to ok. 22 tys zł. Czyli musisz celować w auto za ok 100 000 za granicą,a już od dłuższego czasu po kilka razy dziennie przeczesuje mobile i powiem Ci szczerze,że nie tak łatwo jest znaleźć coś fajnego w tej cenie,a jak coś fajnego jest to zaraz znika. Ostatnio już miałem jechać po 330d bo była w bdb cenie i poszła w jeden dzień (najpierw miał jechać ją obejrzeć mój kolega,bo mieszka 40km od Koln,a nie chciałem robić pustego przebiegu 900km w jedną stronę,żeby wrócić z niczym, nawet nie zdążył jej obejrzeć tak szybko poszła). Za granicą  trzeba wydać ok.130 tys żeby było fajne auto,ale z opłatami robi się już lekko ponad 150tys, może akurat w PL coś znajdziesz w podobnej cenie. Na dniach wybiorę się do salonu BMW może będzie jakaś fajna używka po np.jakimś prezesie z Niemiec. Tak jak Waldek napisał - odrzuć wersje z USA (więkoszość po konkretnych dzwonach zlepione z kilku aut) i odrzuć 328/330i, już lepiej moim zdaniem 330d i zchipować.

 

 

@Rufio lampy to kwestia gustu, mi bardziej leżą LCI.

Edytowane przez tommy80
Opublikowano
A powiedz mi, jak wygląda różnica w spalaniu między 320i, 330i oraz 335i? Oczywiście nie pytam o dane katalogowe, dodam, że mam ciężką nogę chociaż sam nie wiem czy z taką mocą będzie trzeba ten pedał tak bardzo dociskać.?

 

o 320i i 330i spalaniu wiele Ci nie napisze bo nie mam:)

ale 335i:

 

normalna jazda miasto: 11-14 litrów

normalna jazda trasa 8-9 litrów

jazda torowa 42 litry.

 

dynamiczna jazda po mieście: 14-18 litrów

dynamiczna jazda w trasie: 10-15 litrów.

 

jak Ci zależy na osiągach to 320i możesz odpuścić... dokopie Ci byle Golf w dizlu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.