Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czesc, niedawno kupiłem e32 750 niestety mam problem z układem wydechowym koleś od którego nabyłem samochód wyciął katalizatory i środkowy tłumik wstawił w to miejsce rury z nierdzewki. chciałbym was zapytać czy silnik cierpi czy zyskuje na tym poniewaz poki co planuje inne wydatki i niemoge ze wzgledu na koszty zrobic wszystkigo wiec chcialbym poki co jeździc na tym do czasu gdy niebede mogl zakupić tych dwoch częsci , w jakiej cenie mozna dostac juz kata i ten tlumik poniewaz dźwięk mnie niezadowala w zadnym stopniu. jesli moglbym prosic o wyczerpującą odpowiedź z gory dziekuje.
Opublikowano
Hej, ja mam środkowy z 750 zespawany z końcowym od 740, ten drugi jest cichszy od oryginalnego. Środkowy jest w dobrym stanie, końcowy w b. dobrym. Całość plug and play. Mogę odstapić za 200 zeta i tak mi zalega. Jakby co daj znać.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Hej, ja mam środkowy z 750 zespawany z końcowym od 740, ten drugi jest cichszy od oryginalnego. Środkowy jest w dobrym stanie, końcowy w b. dobrym. Całość plug and play. Mogę odstapić za 200 zeta i tak mi zalega. Jakby co daj znać.
Ja mam identyczny zestaw w swojej 740iL...jednak u kolegi problem polega na tym,że w wydechu od 740 rury mają troszke mniejszy przekrój...u mnie to nie ma znaczenia bo tłumik z 750 miał rurki troszkę wieksze więc jest OK ale dla kolegi trochę nie bardzo ale zawsze moze kupic i wyciać sobie tylko środkowy bo swój końcowy chyba ma OK a cena jest bardzo dobra...sam końcowy potem może pchnąć dalej tak,że generalnie nic go to nie będzie kosztowało.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.