Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM coś mi się zatyka ale nie moge dojść co . wszystkie filtry nowe itp oleje. ale na zimnym silniku ma słabe przyspieszenie, po czym czasami się odetka i szarpnie czuć to dobrze e jak by turbo sie włączyło. a pod górke na 4 biiegu ma bardzo ciężko i nie regauje na gaz tylko słabnie . co to moze być ?

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

Opublikowano

Może być wiele rzeczy:

EGR

Turbo

czujnik doładowania

zatkany układ wydechowy np kat.

przewody podciśnieniowe.

dolot

wtryski

przepływomierz

 

Dlatego dobrze co się da na podmianę spróbować. Ale przede wszystkim podjechać na kompa.

Opublikowano

aha .. to jest gdy silnik jest zimny jest słaby .

i przytyka sie podczas jazdy po czym odtyka aż szarpnie

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

Opublikowano
Tak jak pisałem. Dobrze będzie podłączyć pod kompa, ale tam gdzie się zajmują nie tyle bmw a do fachowców od BMW. Da się takich znaleźć. Warto nawet 100km jechać niż popadać w duże koszta. A w dieslu każda część do tanich nie należy :)
Opublikowano
ok dzięki a może ktos miał takie objawy ? duszenia ale po puszczeniu gazu i dodaniu kilkra razy puszeczeniu i dodaniu to sie odytyka i moc wraca ale nie na dlugo .;/

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można obstawić zawór sterujący turbem, tzw. przetwornik ciśnienia, jak ma zawalony filterek, to będzie sie wieszał, zacinał i nie wysteruje dobrze turbiny (turbo znowu nie nabije odpowiedniego ciśnienia), co znowu powoduje słabnięcie, i chwilowe braki mocy, a jak się odwiesi, jedzie normalnie.

Jeśli egr się nie domyka, też mogą wychodzić takie kwiatki - do sprawdzenia.

Zatkany kat, i nieszczelności w dolocie odstawił bym na bok, skoro mówisz że czasem mu przechodzi i go "odtyka", a kat sam by sie raczej "na chwilkę" nie odetkał, tak samo jak nieszczelność się nie zatka.

Sądzę że dobrze było by sprawdzić jakie parametry ma silnik w czasie jazdy, pod obciążeniem, zobaczysz jak wychodzi otrzymane ciśnienie doładowania w porównaniu do zadanego, tak samo wartości przepływomierza i pozostałe.

Opublikowano

ale filterk wyciągałem kilka dni temu i czyściłem nie był brudny ani nic

 

a ten co steruje erg to nawet przecinałem opaske i w srodku czyściłem

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W takim razie zostaje sprawdzić co się dzieje z silnikiem przy podpiętym kompie w czasie jazdy.

Ew. możesz spróbować podmienić te zaworki miejscami, ten od egr i od turbo są takie same.

Opublikowano
ok spróbuje dziękie jeszcze mam pustą rure od kata to zmienie i zobacze co będzie bez 1 katalizatora się działo

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

Opublikowano

a w sprawie tej przepływki to nie wiem czyz tak powinno być ?

wyczytałem gdzieś na forum :search: że jadać 60km/h na 4 biegu trzeba dodac gazu na maxa i ekonomizer powinien iśc do końca , ale jak dam gazu na max to bunia rozpędza sie a ekonomizer stopniowo rośnie nie idzię odrazu na max a potem sie samochód rozpędza tylko stopniowo rośnie z prędkoscią

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.