Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja miałem podobnie. Było to wiele lat temu, bo swoją E46 mam już 11 lat, a więc jest rozpoznana dobrze w zakresie różnych przypadłości. Jeżeli przekładnia kierownicza nie ma luzów, felgi proste - wyważone, to wpływ na jazdę ma wyłącznie zawieszenie. Są pewne newralgiczne elementy, które odpowiadają za myszkowanie auta na jezdni. W pierwszej kolejności wpływ mają na to wahacze przednie z tulejami oraz tylne wahacze wzdłużne ( tuleje tych wahaczy ). E46 to wymagający samochód, ale przywrócenie "starej" sprawności nie jest trudne. Dedykowane elementy to OE BMW ( gumy stabilizatora ) , Lemforder ( pozostałe ) i Sachs (amortyzatory i ich osprzęt ). Wymiana wszystkiego, ustawienie geometrii zawieszenia i mamy auto, które nadal wyprzedza większość nowych pojazdów w zakresie precyzji i dynamiki prowadzenia samochodu. Jeżeli decydujemy się pozostawienie E46 w garażu, to warto zrobić jednorazowo taki kompleksowy remont zawieszenia. Naprawdę warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.