Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem e30 w combi. Silniczek m20 2.0 z LPG (zwykły gazior).

mam taki problem wiedz zacznę wszystko od początku by nie stracić wątku:D

Samochodzik na zimnym silniku pali od kopa, czasami zdarza się ze za drugim razem ale to możne być wina pompki ze nie trzyma paliwa jak powinna.

po przejechaniu przez miasto i rozgrzaniu silnika, stawiam na parkingu np na 15 minut, po tych 15 minutach nie mogę zapalić go, kręcę kręcę nieraz po kilka razy i za którymś tam strzałem zapali,

jak go zapale na benzynie i chce jechać na benzie to jest coś takiego ze z początku jazdy się dławi, przy całkowitym dodaniu gazu auto zamiast przyspiesza to zwalnia tak jak bym hamował silnikiem, po którymś tam wciśnięciu pedału gazu auto zachowuje sie normalnie i jedzie, silniczek nie moze sie wkrecic na obroty do odciecia :norty: na benzynie tj, dochodza obroty do 7 tys i silniczek zachowuje sie tak jak by sie dlawil. przy wymianie swiec zauwazylem ze elektroda swiec byla biala a chyba powinna byc czarna nie prawdaz :?:

dodam jeszcze ze po zapaleniu autka na zimnym lub cieplym ma obroty 1500 nieraz 2100 na gazie i na benzynie wiedz nie wiem co jest grane.

 

nie wiem co mam robic bo rece mi juz odpadaja, szkoda mi tylko rozrusznika bo juz nie raz zaczyna trzeszczec z bólu, jedni mowia ze to wina regulatora napiecia, jedni ze to przeplywka, jeszcze inni ze to jakis tam czujnik w glowicy regulujacy dawke paliwa.

 

Pytanie brzmi PoMoŻeCiE? :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacznij od przepływki, bo jak strzela Tobie na gazie to przepływkę na 99procent szlak trafił.

 

PZDR>

Opublikowano
Zanim wsadzisz nową przepływkę to podjedz do dobrego gazownika i wyeliminuj strzały bo po kolejnym będziesz miał rozwalony następny przepływomierz , dobrze wyregulowany lpg nie ma prawa strzelic , no chyba że przewody mają przebicie albo zawory nie wyregulowane , przy lpg to podstawa aby utrzymać wszystko w najlepszym pożądku
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

wszystko już zrobione i silniczek pali od reki :je:

dziś ustawiłem sobie zawory na 2 były na 4 :no: okazało się również, że z gazem jest pomieszane, ktoś się bawił w mechanika, na przepustnicy tez było trochę na grzebane, wymieniłem przy okazji kopułkę, bo okazało się, że jest walnięta, autko pali od reki, jeszcze została wymiana przewodów i termostatu :pou::

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.