Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Proszę o opinię co do napędu 4x4 w serii E46. Mam na oku dwa auta - jedno 330Xi drugie 330D. Zastanawia mnie kwestia napędu - jak się sprawdza? Jak wygląda sprawa zawieszenia - czy auta z X stoją wyżej czy tak samo?
Opublikowano

W tym konkretnym przypadku, chyba dużo ważniejszy wybór - benzyna czy diesel, prawda? Swoją drogą, moim zdaniem, albo świadomie szukasz 4x4 (wtedy już nie musisz o nic pytać na forum) albo odpuść.

 

Pozdrawiam,

ecml

Opublikowano
No właśnie dla mnie nie ma znaczenia benzyna czy diesel. Ceny są podobne, moc też. Dużego przebiegu autem robił i tak nie będę. W temacie BMW jestem laik bo wcześniej jeździłem Audi. Nie wiem na jakiej zasadzie działa napęd 4x4 w BMW. Czy jest to napęd dołączany, czy jest awaryjny itp
Opublikowano
Ja już prawie półtora roku jezdze 330xd. Z zawieszenia wymienilem tylko amorki tył. Koszt jednego 520zl w serwisie, M-pakietowe minimalnie tańsze. Minusem 4x4 jest to, ze nie wszystkie części są dostępne w zamiennikach. Jeśli chodzi o sam napęd to jest stały 62% tył 38% przód. W zimę po prostu bajka, no i ogólnie w zakretach. Trakcja praktycznie się nie włącza. Jeśli wiesz ze auto jest pewne to kupuj, jeśli nie wiesz to się dobrze zastanów i sprawdź napęd z przodu, manszety, połówki itp. Dla mnie napęd na cztery koła jest super, po przesiadce z przedniego napędu w audi :D
Opublikowano
Dzięki za odp. Czy seryjne zawieszenie w X jest wyższe niż w RWD ? Czy można je obniżyć, bo kiedyś coś mi się przewinęło przez uszy że ze względu na konstrukcję zawieszenia w X nie bardzo można je obniżyć jak w RWD. Jak z kołami - czy można na tył dać szerszą felgę?
Opublikowano

A można obniżyć czy nie? O felgi to pytam po kątem różnej szerokości z przodu i z tyłu bo w quattro nie można mieszać.

B. ładne autko masz. Podniesiony prezentuje się nawet lepiej niż sedan.

Opublikowano
Podobno można obniżyć sprezynami, ale zmieni się przez to skok amorka przez co zuzyje się szybciej. Ja z przodu mam fele 8" a z tylu 8,5" szerokości. Trzeba odpowiednio dobrać opony. Najważniejsze est to żeby były te same prędkości obrotowe kół i opony o jednakowym biezniku.
Opublikowano

Zawieszenie jest wyższe o 14 mm. Po co obniżać? Dla mnie jest za niskie....gdybym mial lekko wyższe pokonałbym w śniegu Land Rovera disco.

W BMW napęd jest stały ale wspomagany elektroniką tzw imitacją szper na przedniej i tylnej osi przy wykorzystaniu hamulców.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.