Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam od kilku dni BMW 525i 2001 sedan i jestem kompletnie zaskoczony beznadziejnym naglosnieniem. Wczesniej mialem Audi A6 quattro sedan i tam pieknie gralo, a tutaj bez urazy do bmw, ale kompletn syf nie dzwiek.

 

Dziewczyna kupila mi Radio Alpine CDE-113BT :) i postanowilem je zamontowac ze zmiana glosnikow. Czytalem rozne opinnie na tym forum i kazdy pisze cos innego, a ja prosze o precyzjne sprostowanie tego. Podobno orginalne graj bardzo dobrze na dobrym radiu :mad2: podobno

 

1. Czy zostawic orginalne naglosnienie i wlozyc Alpine ?

2. Jesli wstawiac 13 to jakie (cena bez wiekszego znaczenia) ?

 

Poza tematem. Wymiar glosnikow na przod 13cm / max D 65mm ?

tyl 13cm / D11cm /max wielkosc mag.10cm ?

 

Prosze o ewentualne sprostowanie wymiarow. Dzieki.

 

To moj pierwszy post takze wyjadaczy prosze o wrozumialosc.

Opublikowano

TEMAT DO ZAMKNIECA GLOSNIKI KUPIONE

 

Moj zakup to :

 

1. przod Hertz Dieci DSK 13cm + tweeters

2. tyl ALPINE SPS 13 cm

3. Pioneer TS-W309S4 12" 1400W

4. Kenwood KAC-7204 2 Channel Car Audio Amplifier 1000W

 

calos wyszla mnie (bez radia) 1600zł

 

A wszystko bedzie gralo na Alpine CDE-113BT

 

P.S. Te forum jest takie ospale, zero odpowiedzi hmm jak mialem Audi A6 i forum to wiecej porad. Wniosek jeden Audi to Audi :cool2:

Opublikowano
DODAM, ze przed zalozeniem sprzetu wyprubowalem orginalne glosniki na radiu |ALPINE 113 i przyznam, ze roznica jest diametralna, Alpina wkrzesuje ostatnie poty z glosnikow. Ale te 13 radza sobie, ale aby w pelni wykorzstac potencjal dobrego radyjka to potrzeba cos wiecej niz takie glosniczki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wniosek jeden Audi to Audi :cool2:

Rozumiem, że przez pryzmat forum oceniasz markę. Skoro jesteś zwolennikiem Audi to pewnie masz świadomość że audio w 2,5l R6 BMW zmodernizowałeś za cenę rozrządu w V6 Audi. Każda marka ma swoje lepsze i gorsze strony.

Ogólnie w tematyka audio na tym forum nie jest zbyt "żywym" działem, aczkolwiek na temat przeróbek w e46 i e39 jest kilka ciekawych tematów i spokojnie można znaleźć natchnienie na pomysł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.