Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Mam problem. Moja BMKA odmawia posłuszeństwa. Jadąc nią kompletnie nie ma siły. Dodając gazu na początku się dusi, a jak przekroczy 2000 obrotów nagle rwie.

Na biegu jałowym falują obroty, i po jakimś czasie gaśnie. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie.

Podkreślę, że wymieniłem sondę i wszystkie filtry i przez tydzień miałem spokój. Ale to znów się powtarza.

Może mieliście coś podobnego i wiecie co może być przyczyną.

Bardzo bym prosił o pomoc

Pozdrawiam

 

 

_________

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z tym: viewtopic.php?f=68&t=120678 . Następnym razem będzie ostrzeżenie. /mattiss

Opublikowano
Sonda jest dobra bo patrzyłem, jak ją wymieniłem to za dużo się nie zmieniło, ale dodatkowo wymieniłem filtr paliwa i przeszło na tydzień. A teraz znów dzieje się to samo :(
Opublikowano
Dopowiem, że jak się przełączy na gaz jest troszkę lepiej ale też bez rewelacji. Praktycznie na benzynie nie da się jechać
Opublikowano

w 1.6 masz jak ja przepływomierz klapkowy i to w nim się zacina klapka powinna powinna lekko chodzić wyczyść go i zamontuj.Jak to zrobisz odpal silnik.Myślę jednak,że czyszczenie na zbyt wiele się nie zda jak jest walnięty jak uruchomisz auto to odepnij wtyczkę od przepływomierza i obserwuj jak zachowuje się silnik jakie zmiany lub ich brak po odpięciu tej wtyczki będą.

Jeżeli po dopięciu wtyczki obroty trzymają się na jakimś konkretnym poziomie to przepływka walnięta, najlepiej jak byś miał na podmianę z drugiego auta aby to sprawdzić czy w tym problem.

Najlepiej jak podjechałbyś pod kompa.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

Zdemontowałem przepływomierz i klapka na pewno się nie zacina bo bardzo dobrze pracuje - jak nowa

 

Ale przed zdemontowaniem go wyciągnąłem przewód i takie wyniki

- obroty przestały falować

- silnik nie miał siły iść więcej jak do 1500 obrotów

Gdy ją założyłem obroty znów mi szalały ale silnik nabrał na mocy.

 

Czy to może być wina przepływomierza?

 

Czy można zdjąć tą czarną obudowę co się na nim znajduję?

 

Bardzo bym prosił o pomoc

Opublikowano
Czy Twoja bunia zaczęła tak świrować w tym samym momencie na bp i lpg? Mój brat cioteczny miał podobnie, z tym że na lpg śmigiała dobrze a na bp szalała, tzn. chodziła ale powyżej 3000rpm, a po niżej strasznie kulała, ciężko paliła jak juz odpaliła to gasła telepało silnikiem itp., ogulnie armagedon, miał walniety jeden wtryskiwacz i nie chodziła na jednen gar.
Opublikowano
nie ja jak narazie nie mam problemów odpukać w nie malowane najlepiej jedź na kompa jeśli masz coś walnięte to wykaże a tak na marginesie to czujnika wałka rozrządu nie masz tak jak i ja w tej wersji siknikowej sory pomyliłem się wcześniej

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.