Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,ma dziwny problem czasem,przy manewrach np parkowanie lub wolny skręt z hamowaniem silnik nagle potrafi zgasnąć,zmieniałem już silniczek krokowy, stary był tez czyszczony ,przepatrzyłem wszystkie węzę przy dolocie i nic nie zaobserwowałem niepokojącego, na gazie częściej się to zdarza,błędów brak. Nasilenie objawów jest po prawie całkowitym nagrzaniu silnika(droga okolo 8-10km), potem maleje,na zimnym prawie wcale

M54 ,manual. Morze jak się uaktywnia zawór filtra węglowego,lub coś z serwem?

Opublikowano
Jak masz przelaczony na benzyne to tez tak szaleje??Mozliwe ze to z instalacja gazowa cos jest.Kiedys w audi tez tak mialem.Musialem gazowac zeby nie zgasl i jak skrecalem lub parkowalem skrecajac gasl silnik ale to mi powiedzieli ze reduktor sie posypal i po wymianie bylo ok.
Opublikowano
na Pb mniej ale sie zdarza,przewaznie przy skrecaniu i hamowaniu
Opublikowano
No dokladnie tez tak mialem.Niby to jest elektryczny reduktor czy cos takiego co przelacza i steruje doplywem gazu.Na benzynie tez potrafil zgasnac.Dlugo masz gaz??Mi po 4 latach tak zaczal wariowac a firmy BRC mialem.Zrobili mi i po klopocie.Wiem ze tez cos z przeplywka mialem.Pozniej auto sprzedalem i nie wiem jak dalej bylo z tym wszystkim.Podjedz na serwis gazu i powinni Ci powiedziec przyczyne.
Opublikowano
jutro wymieniam zestaw naprawczy w reduktorze.
Opublikowano
w tym przypadku to wiele nie trace(45zl) ,a i tak trzeba to juz zrobić bo instalacja ma już troszkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.