Skocz do zawartości

Bmw e34 524 TD --->Swap na 2.5 3.0 w benzynie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano czy ktoś mi powie czy cięzko będzie zrobić swapa z 2.4 TD na jakiegos benzyniaka 2.5L 3.0 w benzynie od e34 ? chodzi mi o elektryke głowinie bo łapy to sie da zawsze przespawac :)

 

I jakie to mniej więcej moga byc koszta ?

Opublikowano
Zapewne cały osprzęt z komputerem i wiązkami też będzie się nadawał do wymiany a na mniej jak dzień w warsztacie raczej nie licz :) U mojego mechanika jest po 50 za godzinę, możesz sobie mniej więcej skalkulować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

silnik, skrzynia, elektryka, czyszczenie zbiornika paliwa i wymiana przewodów paliwowych, oraz osprzęt.

 

dodam jeszcze ze do normalnej jazdy mógłbyś zmienić tylni dyfer ze sankami, oraz koniecznie hamulce na wentylowane, bo zwykłe od 2.4 nie wytrzymają Ci

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Hmm troche mnie to wyniesie mysle ze kupie silnik 1000 zł moze wyżej ... i do tego caly osprzet zmieszcze sie w 2 tysiacach ? :|
Opublikowano
Wiec tak silnik mozna wyrwac do 1000zł skrzynie do 300 zł komputer 100 zł pokładowy 100zł wiązka do 100 zł max ... co mi jeszcze będzie potrzebne ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

osprzęt mam jakby co, pompę wspomagania altek itp jakby co :P

 

wiązkę od 2.5 tez mam z kompem i wtryskami ;P most od 2.5 i skrzynie od M50B20 tez :P

 

jak masz kasę, czas i warunki to możesz zmieniać, musisz jeszcze dołożyć pompę paliwa oraz instalacje do niej, chyba że od diesla jest tam już gotowa.. jakbyś wkładał 2.5 i zwyż to nie zapomnij o hamulcach

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
ja mam auto które wyjechało z fabryki jako tds, a jest 3,5l nie ma żadnych różnic porównując do fabrycznego 3,5l. U mnie zmienione: silnik, skrzynia, komp, wiązka, dyfer, a chamulce to nie wiem. Są sporej średnicy, myślę że też były zmienione.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cichy77, znam takie przypadki że przekładali z M50B20 na M50B25 czyli 40 koni więcej i hamulce nie wentylowanie nie wytrzymały.. a jak kolega do 2.4 TD 115 KM założy motor dajmy na to M50B25 to murowane ze czasie hamulce będą się przegrzewać :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Ok teraz tylko czekać na kasę i zaczynać swapowac ;) jeszcze małe pytanko dużo pali taki 2,5L albo 3,0 ? w spokojnej mieszanej i jak sie daje po garach ?
Opublikowano
moje 3,5 :

 

trasa: 10

miasto:12-15

 

 

ok to widzę ze niema tragedii :) tak wiec zaczynam się brać za swapa pzodrawiam :)

Opublikowano
moje 3,5 :

 

trasa: 10

miasto:12-15

 

Pobożne życzenia.

 

m2b0b20 w mieście 12-14

m50b20 w mieście 11-13

m30b30 w mieście 16 i więcej

 

Wszystko z autopsji.

 

W trasie może i do 10 da się zejść. Co do miasta, to zależy jakie to miasto :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.