Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam następujący problem z moim samochodem:

Kilka dni temu zaparkowałem samochód pod domem i jakieś 10 min. później samochód już nie odpalił. Rozrusznik kręci, pompka podaje paliwo jednak samochód nie odpala. INPA pokazuje błąd głównego przekaźnika (main relais) jednak po podłączeniu do niego napięcia bezposrednio z aku słychać zwierające się styki. Wcześniej przy wlaczonym zapłonie słychać było charakterystyczne brzęczenie pod maską, teraz tego nie ma. Dodatkowo kiedy przelączam kluczyk w pozycję zapłonu przekaźnik załącza pompę 5 razy. Trzy tygodnie temu wymieniałem pompę paliwa i czujnik położenia wału korbowego jednak po tej naprawie samochód jeździł bez zarzutów.

Opublikowano
A czy czujnik kupiles oryginalny lub dobrej firmy ? Dzisiaj tez go wymienialem, bo w poniedzialek auto juz nie odpalilo. No ale jesli INPA nie pokazauje ponownie bledu czujnika walu , to chyba mozna go wykluczyc ....
Opublikowano
Poza tym INPA chyba nie jest wiarygodna tak do końca. Jakiś czas temu pokazywała mi błędy w lambda i przepływce a okazało się, że do wymiany był separator + przewody podciśnienia.
Opublikowano
Sprawdz moze jeszcze raz wtyczke czujnika, byl taki podobny przypadek na forum, ze gosc kupil nowy czujnik, ale nie do konca wpial wtyczke i po jakims czasie auto nie odpalilo. wtyczka byla zbyt nowa i nie wyrobiona , wiec nie weszla do konca . No ale to tylko taki moj pomysl...
Opublikowano
Problem okazał się banalny. Jeden z bezpieczników silnika, znajdujących sie w puszce ze sterownikiem był przepalony. Wymiana załatwiła problem, auto pracuje bez zarzutów. Temat do zamknięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.