Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem z którym się borykam to cięszkie odpalanie na ciepłym silniku poprostu kręci i kręci,natomiast na zimnym pali w miare dobrze po jakis trzech czterech obrotach wału nawet w duże mrozy, tylko po zapaleniu na zimnym czuc lekkie szarpanie tak jak by nie chodziło na wszystkie cylindry ale po lekkim podgrzaniu zaczyna pracowac normalnie, podczas jazdy nie ma spadku mocy tylko po zgaszeniu jak auto postoi jakies 20 min to kręci i kręci jakies 10-15 sekund, błąd na komputerze - złe położenie wałka ssącego na jednej fałce (strona pasarzera) i sonda na tej fałce ma większe napięcie, czujniki położenia wałka były zamieniane miejscami z drugiej fałki i nadal to samo. Djagnoza warsztatu zle ustawiony rozrząd. Ale w rozrządzie nic nie było robione, przeczytałem dużo forum i doszłem do wniosku że przyczyną tego wszystkiego może byc nastawnik lub elektrozawór wałka ssącego że wystarczy go nieraz dobrze wymyc prosił bym jakiegos mechanika o procedure takiego mycia czy sprawdzenia nastawnika od czego zacząc i na czym skonczyc,a może ktos miał taki problem i zna przyczyne z gury dziękuje i pozdrawiam.
  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.