Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie,

 

koledzy możecie mi podpowiedzieć jaki hebel duży pasuje do e30?

buduję auto do sprintów kjsów itp włożony jest silnik mb52b28 ale auto słabo hamuje, jest hebel od e30 chyba 2.0 wentylowany,

 

co polecicie żeby pasowało tam bez większych przeróbek coś dużego najlepiej :)

 

pozdr.

Opublikowano

możesz założyć tarcze o seryjnej średnicy 260, polecam EBC Turbogroove z klockami green stuff, zacisk seryjny (byle sprawny) :)

 

na tył to już zależy czy masz bębny czy tarczę, jak bębny to stykną seryjne, jak tarcze to możesz pomyśleć o serii o lepszych parametrach...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak do kjs to seria 260mm nawet jakieś nacinane mogą byc słabe. Powszechną przerobką jest zmiana zawieszenia przedniego na e36 m3. Masz tarcze bardzo duze i skuteczne, jedyny minus to felki najmniejsze to 17 cali. Tyl montujesz od e36 compact, całą belkę z tarczami. Jest możliwość kombinowania z adapterami i zaciski z 7 i dobieranie jakiś tarcz.

 

PZDR>

Opublikowano
ale przód wtedy na gwincie z tego co pamiętam musi zrobić...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, wszystko zalezy od trego na ile pozwala regulamin KJS. Jak nei da rady to tak jak SOBO pisał, dobre nacinane tarcze i dobre klocki, tylna belka od wersji z tarczami i teżdobry zestaw i powinno stykać. Oczywiście dobry plyn hamulcowy nie zaszkodzi.

ALe na tarczach z M3 e36 to e30 staje bardzo szybko i bardzo cieżko jest przekgarzać taki układ.

 

PZDR>

Opublikowano
a jeżeli by chciał tarcze to w wersji 325 e30 nie było? zachował by rozstaw śrub 4x100. Miałby wtedy tarcze przód tył jakby założył dobre to auto stoi w miejscu :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Muszę sprawdzić, ale jak dobrze pamiętam byl jeden rodzaj wentylowanych tarcz do e30 260mm. Nie było innych. Jedynie M3 mialo inne tarcze, bo na 5 śrub były koła, ale podejrzewam że od m3 e30 bedzie cieżej i drożej dorwać zawias niz do e36.

 

PZDR:

Opublikowano
sprawdziłem na realoem ale z tego co widzę w 325 był rozstaw śrub na 5 :/

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie sugeruj się zdjęciami na realoem. Tylko m3 e30 miało roztaw na 5 śrub.
Opublikowano
a tak się zastanawiałem czy nie adaptować belki z e30 325, ale tam tez rozstaw śrub jest na 5 :) trochę zamieszania wprowadziłem sorki

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie 5 śrub, Sobo w e30 po za M, nie było 5 śrub. Nawet 325 ma 4 śruby, zapytaj Matissa, bo ma 325.

 

PZDR>

Opublikowano
to coś popieprzyłem na realoem :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo patrzysz na zdjęcia. A nawet w 316 zdjecia są na 5 śrub. Porówanaj numery.
Opublikowano
no tak... taka belka z e30 325 na allegro jest za 100 zł, resztę bym sobie dorobił z czasem, ale muszę silnik, dyfer i felgi sprzedać :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na 5 śrub jest belka na allegro do e30, ale pewnie pochodzi z e36 compact. Pasuje bez problemu.

 

PZDR>

Opublikowano

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

trochę się w tym pogubiłem :D

 

tę belka co tu dałeś Sobo to ten hebel jest dużo większy niż hebel od 2.0e30? ile tam jest śrób?

 

bo ja mam serie od e30 2.0 wentylowany przód i tył (tarcze) i hebel jest wg mnie bardzo słaby

Opublikowano
ja zamieściłem to pod modyfikacje, tarcze klocki można dać lepsze... u mnie w 2.0 są bębny z tyłu :(

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fabianos, wiec nic wiecej nic nei wymyslisz, jeśli to ma byc bezpieczne. Przód można kombinować z zaciskami od 7 i dobieranie tarcz bo zaciski, ale by zamocować zacisk potrzebne bedą adaptery. Przy jeźziec KJS jest to raczje nieodpowiednie. Więc zostaje Tobie inwestowanei d ow bardzo dobre tarcze i klocki w tym setupie co masz, lub zmiana zawiasu, jak pisałem na początku (wszystko zalezy czy przepisy KJS na to pozwalają).

 

PZDR>

Opublikowano

zaczynam od sprintów a tam przepisy są dowolne jeśli chodzi o hamulce,

 

ok, czyli zdecydowaliśmy, że nie robimy rzeźby tylko wsadzamy coś lepszego w miejsce starszych podzespołów,

 

EBC ? :D

Opublikowano

ja bym tak zrobił, w miarę przechodzenia dalej, modyfikował bym dopiero auto wedle pozwoleń...

 

 

EBC...?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
dokładnie EBC turbogroove i do tego greenstuf klocki :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.