Witam wszystkich serdecznie, chciałbym w tym temacie zaprezentować swój nowy nabytek, auto przyjechało z Niemiec jako e30 1.6 kolor Alpinweiss, istotne dla mnie było kupienie tego auta ze zdrową budą (docelowo sprinty, kjsy itp) auto posiada praktycznie wszędzie oryginalną warstwę lakieru, jedyne miejsca gdzie czujnik pokazuje więcej niż ORYGINAŁ to prawa strona pod listwą na drzwiach, nie ma tam żadnej szpachli, jest druga warstwa lakieru, auto jest pod wieloma kątami już przygotowane do sportu, lecz nie wszystko działa tak jak powinno, najważniejsze elementy, które będą wymieniane w najbliższym czasie to zawieszenie (obecnie jest tragiczny MTS, który jest niedopuszczalny :D :roll: ) i hamulce (jest tarcza przód i tył wentylowany ale auto bardzo słabo staje, po zapoznaniu się z informacjami na forum nie będzie żadnych przeszczepów od m3 itp tylko tarcze i klocki prawdopodobnie EBC) auto obecnie posiada: -silnik M52B28 (193 KM) -skrzynia od BMW e39 2000r -kolektor ssący od m50b25 -wał e39 2,8 -chłodnica e30 324 td -miska olejowa e34 m50 -łapy silnikowe e36 m50 -dyfer e30 2,7 ETA 100% szpera (musi natychmiast wjechać spięcie na 25%, na 100% nie można nic dobrego wykręcić z czasem) -zawieszenie gwintowane sprężyny i amortyzatory MTS Technik (tragiczny zawias wg mnie, nikomu nie polecam, wchodzi BILL B6 lub B8) -hydrauliczny ręczny -2 sportowe kubełki + pasy bezpieczeństwa -założone tarcze na tył -rozpórki przód i tył -stożek wlotu powietrza wyprowadzony przez lampę na zewnątrz -sportowy tłumik jeszcze nie wiem jakiej on jest marki ale nie jest ani głośny ani cichy, taki w sam raz) -utwardzone wspomaganie kierownicy -samochód maksymalnie odchudzony zdjęcia WKRÓTCE (auto stoi u Adama w Raszynie (Auto Classic Service) bo padł komputer) :wink: