Skocz do zawartości

E36 316i M43 Compact, Spalona cewka, Spalony tranzystor...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z moją BMką E36 316i M43 Compact 1996.

Otóz po fali mrozów, pojawił się problem, BMka nagle zaczęła nie równo pracować, wiec wywnioskowałem ze nie pali na pierwszy cylinder.

Sprawdziłem to, i aparat zapłonowy przy pierwszej cewce został rozsadzony, wiec spaliło mi pierwszą cewkę, kupiłem nowy aparat zapłonowy zamontowałem i problem się powtarza nadal pracuje na 3 cylindrach i rozsadza i topi pierwszą cewkę w aparacie.

 

Szukając dalej przyczyny doszedłem do sterownika DME, mierząc miernikiem tranzystory od napięcia do cewek, ten od pierwszej cewki się spalił.

Szukając w sieci zamiennika, dowiedziałem się ze może być BU931ZP, taki zamówiłem wlutowałem, odpalam BMkę i nadal pali na 3 gary, znowu spalił się tranzystor.

 

i już nie wiem co to może być. Czekam na jaką kolwiek pomoc, może uda mi się uratować moją BMkę.

 

Pozdrawiam Artur

Opublikowano
wymien cewke i cały sterownik,wtedy bedzie dobrze, nie lutuj nic tam tylko wszystko to wymien, mialem to samo
Opublikowano

Dobra jakoś zrobiłem, nowa cewka i nowy tranzystor wlutowany z innego sterownika DME ten zamiennik co kupiłem był za słaby. BMK wróciła do życia,

 

Można Zamknąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.