Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
więc każdy cylinder ma osobną cewkę pewnie jedna z nich nie domaga i któryś gar nie pracuje ale to tylko przypuszczenia skoro dzieje się tak tylko po mroźnych nocach a później jest ok.
Opublikowano
sprawdzałem cewki wyciągając przewody na załączonym silniku i na każdej było słychać jeszcze gorzej chodzacy silnik tylko na 2 fajkach jest trochę oleju ,wyczyscilem z oleju i to nic nie dało
Opublikowano
wygląda na to jakby coś przymarzało, może jakieś paliwo lipne lejesz bo z rury to ciemny dym leci jakby do końca się paliwo nie spalało
Opublikowano
W mojej e36 316i miałem identycznie gdy guma łącząca przepustnice z przepływomierzem ale u cb to nie możliwe bo po chwili chodzi dobrze. Wygląda na to jak by coś przymarzło
Opublikowano
też mi się wydaje że coś przymarza najlepiej by było zostawić auto na jedną noc w ogrzewanym garażu i zobaczyć co będzie rano
Opublikowano

emirr55

 

2 miesiące temu podpinałem i nic nie było powiedziałbyś mi jeszcze czy jak komp niedał rady się polączyć za 1 razem bo kale w tyczce nie łączą to mogą się nie zapisywać błędy?

Opublikowano
moim zdaniem podłączenie kompa nic tu nie da bo to jest jedna z tych usterek które pojawiają się i znikają i są najgorsze do zdiagnozowania ciekawe tylko jakie jest wtedy ciśnienie na tłokach jak tak nierówno pracuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.