Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie na forum,

jestem nowicjuszem, mój nowy nabytek to BMW E30 - M52B28

 

w drodze do domu pojawił się jeden problem, akumulator w aucie ma luz i się przemieszczał delikatnie pod maską, szarpiąc jeden z dochodzących kabli do plusa i kabelek się urwał, podłączyłem go pod klemę, ale dosłownie 2 cm obok nie pod tą śrubkę pod którą był i auto normalnie paliło do końca dnia i było odpalane jeszcze kilkanaście razy aż do rana,

 

dziś rano po przekręceniu kluczyka jest tylko taki dźwięk "CYK" i nic więcej,

akumulator jest w dobrym stanie, lampy się świecą, kontrolki również, po manualnym włączeniu wiatraka jest siła aby go kręcić,

 

czy jedyne wyjście to wymiana rozrusznika?

Opublikowano
to że światła i wiatrak chodzi nie znaczy że ma siłę zakręcić silnikiem, spróbuj podładować, jak nic nie da problem leży gdzie indziej...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
no to problem tkwi w szczegółach... rozrusznik, alternator (regulator napięcia), przepatrz wszystko sobie, najlepiej u jakiegoś mechesa :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.