Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Wczoraj z nudów troche przeglądałem swoje E32 - zdjąłem cewki ( M60B40) i okazało się że od strony kierowcy mam mokre świece zapłonowe. Czyli puszcza ta mała uszczelka pod pokrywą zaworów. Byłem w we wszystkich sklepach motoryzacyjnych w moim mieście i wszędze można zamówić tylko tą dużą uszczelkę. Zostaje tylko serwis??????? Wymieniał ktoś te uszczelki u siebie? Mam jeszcze jedno pytanie trzeba zplanować pokrywy zaworowe ? Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Hej, mała około 30 PLN zarówno z Elringa jak i Goetze, duże około 70PLN. W Łodzi dostępne bez problemu. Pokrywy wystarczy dobrze wyczyścić, tak jak i ranty głowic. Ewentualnie trochę silikonu.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
ja swiezo po tej operacji, 0 silikonu trzymaja dobrze.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
W sumie powoli dlubalem , 2 godziny, najgorzej mialem od strony pasazera bo tamtendy gazolina jest bpodlaczona.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

Zapomniałem w piątek napisać, że wymieniłem te uszczelki. Jednak przeprowadzenie tego zabiegu w 4 litrówce z webastem i klimatyzacją ...................masakra. Razem ze znajomym mechanikiem 5 godzin przy tym ślęczeliśmy. Moje rady dla osoby mającej 4.0 z klimą lub co gorsza z webastem i klimą:

1) przed wymianą podjechać do serwisu klimy i spuścić gaz - Od strony pasażera bardzo przeszkadzają rurki od klimy, dlatego najlepiej je wykręcić. Ja musiałem je z czuciem naginać uważając aby nie urwać.

2) uważać na dużą uszczelkę - lubi się podwinąć i robota od nowa.

3) jak jest webasto - zdemontowac je przed zwalaniem pokryw.

4) uważać na śrubo-nakrętki trzymające pokrywy lubią wpaść gdzieś w komorę silnika - nie do znalezienia ;-)

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Jakos szczesliwie ominely mnie te problemy , nie mam webasta to po pierwsze jedyny problem to mialem to z tymi polksiezycami z tylu pokrywy, robilem juz ta operacje dwu krotnie za pierwszym musialem kupic wszystkie nakretki z uszczelkami bo moje byly sparciale a przeglad niemiecki miala wazny na 2 lata :) teraz sie troche meczylem bo gazolina tamtendy zaiwania na kolektor.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Jakos szczesliwie ominely mnie te problemy , nie mam webasta to po pierwsze jedyny problem to mialem to z tymi polksiezycami z tylu pokrywy, robilem juz ta operacje dwu krotnie za pierwszym musialem kupic wszystkie nakretki z uszczelkami bo moje byly sparciale a przeglad niemiecki miala wazny na 2 lata :) teraz sie troche meczylem bo gazolina tamtendy zaiwania na kolektor.

 

Hej, wychodzi na to, że w naszych autach w ogóle coś zrobić jest ciężko. Ja w sobotę wymieniałem świece, cztery godziny mi zajęło. Ostatnio mechanik wymieniał mi właśnie uszczelki pokryw, ale w M70 jest jeszcze ciekawiej, robili we dwóch siedem godzin, a robią te auta od lat osiemdziesiątych :) Chociaż nie przejmujcie się, kolega miał mesia W140 600, padł alternator, trzeba było demontować zawias i unosić silnik :)

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.