Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z racji tego, że aktualnie w autku założone mam przewody, których wiek szacuje na około 18 lat sądzę, że nadeszła najwyższa pora je wymienić na nowe. Zakupiłem kabelki firmy "Janmore" ( tak wiem po przeczytaniu kilku wypowiedzi, wiem ze najlepsze byłyby bremi albo NGK ) i przygotowuje się do przełożenia impulsatora ze starych przewodów. I tu rodzi się moje pytanie JAKA JEST PRAWIDŁOWA KOLEJNOŚĆ PODŁĄCZENIA tych kabli? CZY PRZEŁOŻYĆ IMPULSATOR NA TEN SAM KABEL W NOWYCH PRZEWODACH? Czytając wypowiedzi użytkowników i porównując sposób w jaki ja mam połączone stare przewody jestem troszkę zdezorientowany.

 

Żeby troszkę rozjaśnić sytuację dodaje link do zdjęcia jak to jest u mnie podłączone http://ifotos.pl/zobacz/pogladowe_rrahwpw.jpg/.

 

Nie ukrywam ze martwi mnie strasznie ta mieszanka kabli bo w przeciągu 2 ostatnich miesięcy zmuszony bylem 2 razy wymieniać świece, nie wiem czy to wina złego podłączenia? czy może kable ze starości maja przebicie i pala mi świece? ehh :shock: Byłbym naprawdę wdzięczny gdyby ktoś rzucił na to okiem i ocenił co i jak. Pozdrawiam serdecznie :wink:

Opublikowano

Witam

 

Zrobiłeś straszną masakrę na tym rysunku. Powinieneś ponumerować kable na kopułce nadając im numery cylindrów do których idą. Ściągnij sobie książkę Sam Naprawiam i tam znajdziesz poprawną numerację. Poza tym jest z 5 różnych wątków na tym forum, gdzie jest ona podana!

 

Do dzieła!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.