Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Kolejny raz mam problem, z kierownicami turbiny, 4 mieś temu ( 10000km ) były czyszczone i było wszystko OK, jeździłem w miarę dynamicznie przez ten okres. Dzisiaj znowu są do czyszczenia, dodam, że auto kopci, więc nagar może się zbierać, co robić, czemu tak się dzieje, poniżej wstawiam screena z inpy z korekcją wtrysków, czy ktoś się wypowie, czy przez to auto może mieć problemy z turbiną, mechanik mówił, że turbina będzie do wymiany jeśli problem powróci, tylko obawiam się czy po założeniu nowej turbiny problem powróci.

 

http://www.resizer.pl/pliki/2043.jpg

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

może to nic odkrywczego ale skoro kopci (oczywiscie nadmiernie) to albo ma coś zwalone mechanicznie albo zwalony program.

Jedź do tunera niech wsadzi na hamownie, podłączy do kompa i powie co jest nie tak.

Sama korekta wtrysków to trochę mało

 

Edit: niecała godzina drogi z CB i jesteś u Rogala w MR Motors :)

Opublikowano

Ciężko powiedzieć czy nadmiernie, jak jeżdzę w miarę powoli i depnę do 3,5 tys. to chmurka jest i to nawet nie mała, ale znowu bez przesady, natomiast jak już się jeździ szybko, to po prostu dymka puszcza, ale jest zauważalny w lusterku, przy normalnej jeździe do 2,5 - 2,8 obr. nie ma tragedii. Ale coś musi być powodem zapiekania się kierownic turbiny, zobaczymy co powie mój mechanik.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

No na czarno kopci, nie ma dpfa rzecz jasna, ale tak jak mówię kopci przy ostrym bucie i po dłuższym zamuleniu ( np, jak przez 20 - 50km nie przekroczę 2,5 tys. Obr ). Turbina była czyszczona przez dobrego mechanika, podobno w jednym miejscu była spawana. Na tą chwilę jestem przygotowany na wymianę, aczkolwiek mówię, nie wiem od czego zapiekają sie łopatki ( czy wina leży tylko i wyłącznie po stronie turbiny )

 

 

A kopci porównywalnie do tego, tylko u mnie widać to bardziej bo jest rura na wprost ( dospawana dwururka ) , auto bez dpfa

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ty chyba dymiacebo auta nie widziales to na filmiku dosyc delikatnie kopci chmury nie ma, a zawor podcisnienia sprawdzaliscie ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

To sie nazywa porzadny dym :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

Wybaczcie OT

Opublikowano

Jeśli myślimy o tym samym to tak, już wcześniej za 1 razem jak był problem z turbina.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Takie dymienie jest OK. Ja zastanawialbym sie na Twoim miejscu co oznacza, ze turbina byla spawana :shock:

Moze w tym lezy przyczyna?

Acha a jak wyglada dolot u Ciebie? Tzn czy jest bardzo zaolejony, czy nie? Jak jest, to moze warto oleum zmienic na lepsze (albo czesciej zmieniac niz 30kkm) bo jak wszystko w dolocie jest zawalone oleum z czasteczkami sadzy to moze to byc tez przyczyna.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Moze wirnik pospawali :mad2: wiecie mechanikow mamy jakich mamy :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Moze wirnik pospawali :mad2: wiecie mechanikow mamy jakich mamy :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Nie wiem co spawali, mechanik porządny na pewno wiedział co robi, twierdził, że to uratuje turbo, ale jeśli problem się powtórzy turbina do wymiany, czas pokaże, jak będe coś wiedział dam znać, a wtryski OK ?. Są na zielonym polu więc chyba jeszcze dobrze, ale nie znam się za bardzo na tym.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Spore te korekty sprobuj zalac stp moze pomoże.

U mnie wszystkie wtryski maja 0,15-0,3 a jak go kupowalem to na jednym bylo 0,9. Dwa razy lalem stp i co kilka tankowan kupuje rope "premium" ktora ma dodatki czyszczace

Opublikowano

Dodam tylko, że podczas jazdy żaden nie przekracza 0,5, leje droższą ropę, doleje dodatku, ostatnio wlałem 300ml denaturatu na zbiornik, teraz zaleje jakiś porządny dodatek, zobaczymy.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.