Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako, że ostatnio nasz kraj nawiedziły mrozy to powraca temat zachowania diesla na mrozie. Moje 520d rano przy -20 odpala bez problemu i nie trwa to dłużej niż w lecie. Jednak gdy ruszy się z miejsca i przejedzie te parę km auto zaczyna szarpać i występują takie objawy jak przy przymarzaniu paliwa. Jak silnik się już nagrzeje i w komorze robi się ciepło problem znika. 520d posiada taki wynalazek jak chłodnica paliwa, powietrze doprowadzane jest do niej z pod zderzaka i jak łatwo się domyślić to pęd tego powietrza i mróz powodują, że na chłodnice paliwa i na filtr, który jest za nią dmucha bardzo zimny strumień powietrza i pojawiają się wyżej wymienione objawy. Nie wiem w sumie czemu ma to służyć. Myślę, że trzeba na zimę zatkać tam dopływ powietrza i powinno być lepiej. Co o tym myślicie?

 

A i jeszcze z innej beczki - mam chyba uszkodzony przycisk BC na manetce (0 reakcja). Z tego co się orientuję mam małe obc (komunikaty wyświetlane symbolami). Jak powinna wyglądać prawidłowa reakcja na naciskanie przycisku BC? Przymierzam się do kupna manetki ale chce mieć pewność, że to to.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Co przycisku to było już o tym dużo przejrzy forum.Dwie najczęściej spotykane usterki to walnięty bezpiecznik(nie pamiętam numeru) i pęknięty kabelek na wyjściu z manetki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.