Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dopiero zaczynam przygodę z E91,

mam to uporczywe buczenie - wydobywa się taki basowy odgłos z okolicy silnika, tak jakby za pedałami (siedząc za kierownicą).

Jest to tylko pomiędzy 1600-2000 rpm, jadąc prosto, czy też np manewrując na parkingu jest to samo.

 

Dodakowo zauważyłem dziwne poszarpywania auta przy ruszaniu z 1 biegu. Dodam, że dzisiaj gdy temp jest ok. 6-7 stopni to tego nei zauważyłem, we wcześniejszych dniach - tak . Tylko przy ruszaniu. Zastanawiam się nad sprzęgłem ale dzisiaj w ten sam sposób ruszam i tego nie ma...

Jakieś rady?

 

Offtopicowo mam buczący wentylator wnętrza, najczęściej jak hamuję i jest na 1 albo 2 obrotach.

 

HELP :D

Opublikowano

Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Opublikowano
Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

-------------------

Artur

Opublikowano
Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

 

Pomogło :)

Opublikowano
Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

 

Pomogło :)

Szuuukajcie, a znajdziecie - 4 str, post Danny87

viewtopic.php?f=70&t=247477&hilit=Mocowa%2A+przew%C3%B3d&start=45

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.