Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a co ja to lakiernik jestem, żebym mógł pomóc? To temat lakiernika i jak się nie odzywa to widocznie nie chce. Chcesz się pytać zamiast podjechać do lakiernika to Twoja sprawa, a przecież i tak na tym się skończy, chyba, że akceptujesz własne próby mazania lakierem po samochodzie - bo ja nie.

 

Nikt Cię nie zmusza! Przynajmniej nie ja. Po prostu długo nikt nie pisał, a autor zadeklarował się na początku, że będzie pomagał, no i dobra, to było dawno. Pewnie plany mu się pokrzyżowały i nie ma już na to czasu. Na szczęście są jeszcze inni, którzy chcą pomóc z dobrej woli i chwała im za to; to do nich skierowałem swe pytanie. Po za tym, według tego co napisałeś, dla Ciebie forum nie ma sensu bytu - jak się coś uszkodzi to do fachowca i po sprawie i broń Boże inaczej - porażka chłopie. Po to mamy forum, żeby się zapytać, czy można coś naprawić samemu zanim pojedzie się do fachowca, bo jak wiadomo, nierzadko okazują się partaczami i wyłudzają pieniądze ("O! BMW, gość ma kasę, to go oskubię. Nie zbiednieje przecież, a jak coś spieprzę, to może wróci i jeszcze raz zapłaci"), a często bywa tak, że naprawa dużo nie kosztuje.

Nie będę się tu wykłucać, ale nie pozwolę się traktować, jak debila, który lepiej, żeby się nie odzywał! :hand:

 

Druga rzecz - Dzięki Dunaj za odpowiedź :wink: Ja rozumiem, że bezbarwnego się nie dorabia, bo jest bezbarwny, czyli do każdego lakieru metalicznego. Chodziło mi o kolor. No i pytanko, po spolerowaniu położyć bezbarwny? Czy w ogóle można go kłaść w jednym miejscu czy może na całym elemencie, żeby był równy?

 

to ja proszę o zdjęcie po własnoręcznej naprawie. Ten temat został stworzony przez ponoć fachowca lakiernika, któremu temat się już dawno znudził, a pytania padają...wynika z tego, że nieważny temat ważny problem.

PawełH
  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja rozumiem, że bezbarwnego się nie dorabia, bo jest bezbarwny, czyli do każdego lakieru metalicznego. Chodziło mi o kolor. No i pytanko, po spolerowaniu położyć bezbarwny? Czy w ogóle można go kłaść w jednym miejscu czy może na całym elemencie, żeby był równy?

 

bezbarwny jest tez do matowych lakierow tak nawiasem

po spolerowaniu nic juz sie nie robi wtedy fura ladnie sie swieci i jak bys na to polozyl jakikolwiek lakier to w niedlugim czasie by odpadl bo powierzchnia na ktora byl nalozony jest zbyt slizga aby dobrze do niej przywarl.

jak jedziesz powierzchnie papierem wodnym to ja matujesz i na to kladziesz baze a potem klar znaczy bezbarwny.

jesli zrobisz tak na kawalku drzwi to z daleka moze i nie bedzie tego widac ale z bliska napewno da sie zauwazyc linie nowego klaru. jej nawet po polerce nie da sie pozbyc.

dlatego trzeba malowac caly element, chociaz to zalezy od zasobnosci portfela

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ile weźmie dobry lakiernik za pomalowanie E36?

Byłem u jednego i podał mi cene 2500 zł + 250 za wycięcie i wklejenie szyb.

Powiedział ze auto trzeba zostawić na 2 tygodnie (3 dni rozbiórka, 3 dni złożenie i min. 7 dni na lakierni)

Czy tak robią fachowcy i czy cena nie jest za wysoka???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.