Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam..

Mam problem z paliwem (Pb) w e36 94r. Auto jeżdzi na Pb i LPG. Na LPG chodzi idealnie, brak jakich kolwiek problemów.

A więc tak, na Pb nie ma wgl siły, trzęsie całym silnikiem w czasie wkręcania go na obroty i słychać strzały w kolektorze. Gdy jest zimny przy życiu utrzymuje go ssanie czym cieplejszy tym obroty bardziej nie równe ( przerywa na niskich obrotach)

Wymieniłem Przepływomierz, Sondę Lambda, Filtr powietrza, Świece i objawy nadal takie same:/

Następne co podejrzewam to filtr paliwa, ewentualnie w gorszym przypadku - pompka paliwa.

Najgorsze jest to że, jeździłem po miechanikach (w sumie 4) by podpiąć sie pod kompa i dowiedzieć sie co kolwiek ale tu powstał lipton gdyż za każdym razem nie mogą się połączyć z komputerem silnika :/ Napięcie w gnieździe jest. Nie wiem, może jakieś zabezpieczenie przed własnie takimi "interfejsami" ?

 

Chciał bym posłuchać waszych porad, sugestii - bo to jest jak szukanie igły w stogu siana....

 

Dla formalności BMW 316i

 

Z góry dzięki..

Opublikowano

Ogólnie to jest II gen ale krokowca wypier.. z inst gazowej bo świrował mi gaz. Za każdym razem odpalając auto odpalałem na benzynie i za nim przełączyłem na gaz jeździłem aż silnik osiągnie chociaż te 30st ( czyli wskazówka temp bedzie juz podnoscic sie ponad czerwone pole - kwestia przejechania 3-4km) wiec ogólnie auto jeździ sporo na PB poza tym nigdy niejeżdze na "żydzie" zawsze mam ponad 15L paliwa ponieważ jeżdżę na gazie do dna i dopiero jak mi się skończy to jadę na CPN ( już na Pb by zatankować LPG)

Regeneracja wtrysków wchodzi w gre czy juz wymiana?

Opublikowano
Przy odpalaniu jest ok. NIe tr5zeba kręcić.Łapie normalnie przy "dotknięciu" kluczyków ale już za chwile słychać dławienie się silnika dlatego tez pomyślałem o pompce. Da się w jakiś prosty domowy sposób sprawdzić wtryski i pompkę?
Opublikowano

Do sprawdzenia pompy najlepiej ją zdemontować.Można też odpiąć przy listwie wtryskowej podłączyć pompę by cały czas działał (zewrzeć styki przekażnika pompy)i sprawdzić wydajność (jeśli dobrze pamiętam to 0,8-1,2l przy dobrym akumulatorze).Jeśli zdecydujesz się na pomiar bez demontażu pompy to tylko na nowym filtrze paliwa.

Test zrób kilkakrotnie z dłuższymi przestojami bo pompy czasem są kapryśne.

Jeśli chodzi o sprawdzenie wtryskiwaczy to tylko demontaż .Ja sprawdzałem używając do tego pompy paliwa, przewodu paliwowego,przekażnika,zbiorniczka z paliwem i akumulatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.