Skocz do zawartości

E30 rogal / m40b18 swap m52b28 /


rogal80

Rekomendowane odpowiedzi

moje ....... e30 m52 b28 2xVanos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: już gotowe

http://i.imgur.com/sSKnudW.jpg?1

 

 

http://i.imgur.com/dPMaboS.jpg

 

jutro odbieram od chłopaków z AiE Groupe

Edytowane przez rogal80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak Kris...... w drodze powrotnej niezła przygoda .... śmigało się super i przez 100 km banan z twarzy nie schodził :mrgreen:

do momentu kiedy samochód stracił w drodze powrotnej do domku reakcje na gaz i zostały tylko wolne obroty .....co spowodowało ze dalszy powrót do domku odbył się na lince holowniczej

 

podejrzewam przepustnice silnika i nie mogę mieć tu żadnych uwag do chłopaków z AiE ich robota pełna profesja :D silnik do swapu ja im dostarczyłem , leżał jakiś czas tj. ok roku na palecie w garażu i możliwe ze stąd teraz problemy z przepustnicą.

 

..... teraz muszę usunąć ten problem

 

a i dyfer 4,27 jest zbyt krótki......też pójdzie w bliskiej przyszłości do wymiany na 3,25

 

 

jak dodać film na forum ???? .....bo chciałem dodać film z nagraniem jak wygląda teraz praca silnika na tej przepustnicy i zapytać was czy to faktycznie w niej problem ?

Edytowane przez rogal80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wrzuć do youtube, albo do galerii w G+. I potem tutaj tylko link - automatycznie zmieni się w okienko z filmem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

TAk to wygląda jak by coś z przepustnicą lub jakieś lewe powietrze ciągnie. Może jakiś przewód spadł??

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z przepustnicą opanowany .......wystarczyło wykasować błędy

 

 

później jeszcze był mały problem z ews który został rozwiązany i teraz e30 już wymiata

 

... jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to dla mnie jest to "rakieta" :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/IwOeRGS.jpg?1

 

części wykorzystane do swapu:

 

- kompletny silnik m52b28 2x vanos z e46 przebieg 130 tyś.km - 2500 zł

 

-manualna skrzynia biegów e46 2,8 - 400 zł

 

- uszczelka pokrywy zaworów nowa – 110 zł

 

- uszczelka podstawy filtra oleju nowa – 25 zł

 

- uszczelka miski nowa - 101 zł

 

- przewód ( smok miski ) nowy – 146 zł

 

- miska z bagnetem i miarką – 300 zł

 

- łożysko skrzyni automat nowe – 37 zł

 

- sprzęgło nowe – 643 zł

 

- koło zamachowe – 350 zł

 

- wysprzęglik skrzyni – 50 zł

 

- wybierak z shortshifterem – 150 zł

 

- wał z łącznikiem wału – 200 zł

 

- układ wydechowy z katalizatorami i sondami – 400 zł

 

- uszczelki kolektory reszta wydechu nowe– 2x15 zł = 30 zł

 

- serwo z pompką – 200 zł

 

- chłodniczka wspomagania 50 zł

 

- łapy silnika – komplet 150 zł

 

- poduszki silnika nowe – 2x27 zł = 54 zł

 

- filtr stożkowy nowy – 102 zł

 

- chłodnica wody nowa – 331 zł

 

- osłona visko – 120 zł

 

- wiatrak visko – 50 zł

 

- zbiorniczek wody – 100 zł

 

- uchwyt zbiorniczka wody nowy – 25 zł

 

- uchwyt dolny chłodnicy nowy – 15 zł

 

- linka gazu nowa– 55 zł

 

- kość kodująca zegarów 6 cylindrów nowa – 165 zł

 

- filtr oleju nowy – 33 zł

 

- olej silnik / Valvoline 10W60 VR1/ - 170 zł

 

- płyn chłodniczy – 40 zł

 

- płyn wspomaganie 30 zł

 

.............wrażenia z jazdy bezcenne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

dawno nic się nie działo z e30 ale....

dziś przyszedł nowy dyfer z e36 compact o przełożeniu 3,38....... ten 4,27 który teraz mam przy tym silniku i

skrzyni jest za krótki ...ruszam z 2 biegu :mrgreen: ale mam niską prędkość max

http://i.imgur.com/8tLutVB.jpg

ten 3,38 powinien być idealnym przełożeniem

wymienie w nim olej i zakładam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

- wał z łącznikiem wału – 200 zł

 

- chłodniczka wspomagania 50 zł

 

- poduszki silnika nowe – 2x27 zł = 54 zł

 

- filtr stożkowy nowy – 102 zł

 

- chłodnica wody nowa – 331 zł

 

- osłona visko – 120 zł

 

- wiatrak visko – 50 zł

 

- uchwyt zbiorniczka wody nowy – 25 zł

 

- uchwyt dolny chłodnicy nowy – 15 zł

 

 

Pytania co do tych rzeczy mam do Ciebie :)

 

1. z czego zastosowales wal i czy masz duzy czy maly krzyż? bo mam skrzynie z 325Ci na malym krzyżu..

2. od czego chlodniczka wspomagania?

3. jakie dokladnie poduchy zastosowales? bo u siebie przy silniku mam jedna z e34 druga z e36 (walec i balwanek(stozek))

4. jaki dokladnie filterek kupiles?

5. od czego i jakiej firmy chlodnica?

6. oslona visco czy jest zbedna raczej? i od czego visco z wiatrakiem? bo myslalem od TDSa..

7. jaki ten uchwyt zbiorniczka wody?

8. uchwyty dolne chlodnicy skad dorwales? bo z tego co wiem trzeba z szerokiej ciąć albo dospawać samemu..

 

Sorry za meczace pytania, ale potem i komuś się to przyda ;) jeszcze tych info dokladnych co do niektorych punktów nie znalazlem.. :)

 

Po dlugim czasie zaczynam wkoncu swoja e30 m52b28 1xVanos ruszac ;)..

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.