Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem mojej BMW, niesty Polskie realja zmuszaja mnie do zabezpieczenia auta przed kradzieża czy włamaniem. :cry2:

 

Usiłowałem podłączyć się alarmem pod centralny zamek, niesty bez reultatów. Poprostu nie weim jak to zrobić, a niechcę czegoś uszkodzić. Czytałem kilka tematów na forum i już troszkę się dowiedzaiłem, ale czy któs z was instalował w swojej e36 alarm i rozwiązał ten problem??? Może macie jakieś gotowe rozwiązanie???

 

Pozdrawaim :D:D

Opublikowano

Witam

 

Problem pomógł mi rozwiązać schemat zrobiony przez "robertbmw"

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12173&highlight=centralny+zamek

 

tylko że u mnie otwieraanie zamka obbywa się po przecięciu przewodu biało-czarnego i zwieraniu jego jednego końca do przewodu biało zielonego

 

Przy zakładaniu alarmu zdobyłem kolejną wiedzę na temat mojej basi kosztowało mnie to wymianę alarmu na nowy choć sam nie wiem do końca dlaczego tak się stało ( wydaje mi się że wejścia w alarmie mają separacje galwaiczną, albo ooptyczną ).

Musiałem podpiąć się przewodem z alarmu pod przewód w aucie na którym pojawia się +12 po przekręceniu stacyjki w pozycję "zapłon i rozruch" i się podpiąłem. Jest to przewód zielony w wychodzący z pod kolumny kierownicy. Cały pic polega na tym że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki na tym przewodzie pojawia się MASA !!!! Jest to napewno zapezpieczenie przed możliwością podpięcia się "lewym zasilaniem" na przewody zapłonowe"

Alarm przestał reagować, zdobył dziwny niemiły zapaszek :)

 

Pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.