Skocz do zawartości

316 (M43) Problem z obrotami na Pb i lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Moje BMW to E36 Coupe z silnikiem 1.6 M43 z 94r z instalacja sekwencyjna LPG . Mam z nim taki problem, że jak odpalę auto na zimnym silniku, to troszeczkę falują obroty. Trochę poskaczą do góry i po chwili się stabilizują. (to na benzynie)

Natomiast gdy chce ruszyć i wciskam gaz, auto dławi się jakby miało zgasnąć ( w tym czasie obroty falują w góre i w dół). Gdy trochę poczekam aż auto trochę się rozgrzeje (ok. 30-60 sek.) Auto normalnie rusza. I tak za każdym razem na zimnym silniku… Natomiast gdy trochę poczekam bez wciskania gazu aż auto się zagrzeje ( ok. kilku minut) Auto normalnie rusza bez dławienia się i skaczących obrotów. Podobnie jest na gazie tyle, że z tą różnicą, że obroty spadają (ale nie falują ) Po czym wracają do normy. (mowa tutaj oczywiście o zimnym silniku). Tym się za bardzo nie przejmuje ponieważ myśle , że jest to wina pewnie zbyt zimnego silnika na gaz. Najbardziej martwi mnie to co dzieje się na benzynie. Wie ktoś gdzie mogę szukać przyczyny takiego zachowania ? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Opublikowano
może byc czujnik temperatury walniety. to z gazem to raczej normalka bo jest za zmny reduktor. ale na benzynie nie moze tak byc, jak przewody wn i swiece?i czy sprawdzałeś szczelnosc dolotu?? aprpop przewodow to pasują objawy bo jak masz zimne auto to jest wilgoc na przewodach a jak troche ciepla zlapie to jest ok. posprawdzaj pierw to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.