Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
widocznie zbyt malo wiecie. I jezdzicie po mechanikach. Z przodu ustawia sie kat amortyzatora i zbieznosc

Pochylenie koła wynika z konstrukcji zawieszenia, nie ma możliwości fabrycznej regulacji. Można podkładki dać, rozpiłować górny otwór mocujący do zwrotnicy, założyć cambery wraz z wyprzedzeniem kąta sworznia zwrotnicy.

Na tyle się da śrubą acentryczną.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Tak kat kola z tylu zmienisz ciekawe czym>>>??? wahacz przestawisz a moze uchwyty przespawasz w inne miejsce dobry jestes. jak masz glupio pisac to lepiej nie pisz wcale.

 

kolego raczej ty cos mało wiesz o BMW :mrgreen:

Opublikowano
Powiedzcie mi jeszcze ostatnia rzecz czy po odkreceeniu wężyka idącego do zacisku płyn wyjdzie z całego układu i ze zbiorniczka wyrównawczego czy tylko z pewnej części?
Opublikowano

po odkreceniu mozesz zabezpieczyc zeby płyn nie zleciał do konca np poprzez nałozenie węzyka i skierowanie go do góry albo jakis mały koreczek i po sprawie,

ale pozniej i tak trzeba bedzie odpowietrzyc hamulce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.