Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie. Mam taki problem otóż mam pękniętą gumę od przepływomierza i łapie lewe obroty... falują i tak dalej. Ale od jakiegoś czasu mam problemy z uruchomieniem. Ciężko kręci tak z 5sekund póki odpali. Czytałem trochę, że może być złe ustawienie czujnika wału paliwo może cofać... Macie jakieś pomysły?? Pozdrawiam ;D
Opublikowano
skład mieszanki paliwowo powietrznej jest szczególnie ważny przy rozruchu zimnego silnika, tymbardziej zacznij kolego od wymiany tej nieszczelnej gumy
Opublikowano

no niezle... najlepiej niech kazdy z forum napisze tu cos w stylu ''tytul, wymien gume " :duh:

:nienie:

 

niemniej nad tytulem autor sie nie napracowal... :evil:

Opublikowano
a co liczy się tylko tytuł a nie pomoc :mad2:

 

pomoc w czym? w wymianie gumy? LOL

 

a potem powstanie temat "Silnik??" a w nim ktos napisze "Auto nie odpala, pod maska nie ma silnika, wiecie moze co jest przyczyna tego ze nie chce zapalic?"

Opublikowano
a co liczy się tylko tytuł a nie pomoc :mad2:

 

pomoc w czym? w wymianie gumy? LOL

 

a potem powstanie temat "Silnik??" a w nim ktos napisze "Auto nie odpala, pod maska nie ma silnika, wiecie moze co jest przyczyna tego ze nie chce zapalic?"

po to jest forum żeby można było na nim o wszystkim pisać i się radzić a nie tylko "popraw tytuł"

Opublikowano

1. Temat nie dosc ze niezgodny z zasadami forum, to jeszcze jest bezsensowny, jak autor wyeliminuje usterki o ktorych wie, to dopiero niech pyta co moze byc nie tak... -.-

2. Nie cytuje sie calej poprzedzajacej swoj post wypowiedzi...

 

 

moze i forum jest od tego zeby pisac o wszystkim, ale w odpowiednich dzialach

 

3 temat nadal jest bez sensu

4 od tego jest tu szukajka zeby nie powielac pytan

 

No i ... temat typu, wieje mi w glowe, mam wybita szybe... na prawde zasmieca forum i utrudnia innym uzytkownikom wyszukanie porady

 

:)

Opublikowano
Popieram wypowiedz kolegi raper89 :cool2: Wracając do "gumy" wypadało by ją najpierw wymienić.Bo jeżeli pęknięcie jest spore,to może być też powodem że ciężej zapala lewe powietrze,no i wiadomo obroty falują.Poprawny temat-318i pęknięta prezerwatywa przepływomierza :mrgreen: .Oczywiście "prezerwatywa"w cudzysłowie :mrgreen:.Porządek na forum musi być :norty:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.