Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam. Czy w Analog 4 w live data ma być tak jak jest czyli Crankshaft (wał korbowy) czy może powinno tam być Camshaft (wałek rozrządu) ? Bo jak wiadomo to wałki rozrządu są dwa inlet i outlet dlatego zdziwiło mnie że jest napisane Crankshaft inlet i outlet skoro wał korbowy jest tylko jeden. Proszę o wyjaśnienie.

 

http://img840.imageshack.us/img840/3536/warzq.jpg

Opublikowano

Podłącze się pod temat gdyż możliwe że to ja go spowodowałem jedną z moich wypowiedzi. Jak to jest z tą INPA tzn ma ktoś całkowicie po angielsku (wyświetlane błędy są w całości po angielsku a nie część po ang a część po niemiecku) lub całkowicie po niemiecku?

Z tego co można tu wyczytać to jest tam wybór języka lub trzeba odpowiednio samemu skonfigurować - http://www.motodok.com/Documentation/Files/BMW/bmw-inpa-ediabas-doc.pdf

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W jakiejś dokumentacji dla DIS'a doczytałem że ten parametr wskazuje prędkość obrotową wałka rozrządu względem wału korbowego więc opis Crankshaft adaption (z ang. adaptation) wydaje się być w miarę trafny. Jednak dla kogoś kto ma pierwszy raz z tym styczność może być zagadką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.