Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcia robione telefonem bo jak próbowałem zrobic zrzut ekranu to się INPa zawieszała.

Proszę o opinię odnośnie zarejestrowanych parametrów:

 

http://img683.imageshack.us/img683/7125/56139283.jpg

 

http://img21.imageshack.us/img21/6465/23706242.jpg

 

 

Dlaczego parametr Lewy górny "rate Pre-injection" jest 0,00 a prawy "rate Main-injection" z wykrzyknikiem?

http://img716.imageshack.us/img716/9271/55214294.jpg

 

Jeśli chodzi o korekcje wtrysków to jak jest odpalony na zimno silnik to korekcja na pierwszym cylindrze jest w okolicy -2,15. Reszta oscyluje od -0,9 do +1,20.

Po rozgrzaniu silnika na wskazówce do pionu na 1-szym wtrysku korekcja oscyluje wgranicy -1,70 (-1,80) pozostałe są od -0,8 do + 0,9.

LM Diesel Spulung zalewac?

Pzdr.

Opublikowano

Wydaje mi się, że minimalnie się zmulił ale może to też efekt przyzwyczajenia do mocy.

No i mam wrażenie, że po zresetowaniu korekcji wtrysków w INPA auto trochę lepiej przyspiesza ale zastanawiam się, czy to efekt placebo czy taki reset w ogóle może mieć jakikolwiek wpływ na przyspieszenie.

Na postoju parametry przepływki jeśli chodzi o SOLL ---> IST sa praktycznie równe.

Na dniach wrzucę jeszcze wszystkie Analogi na postoju.

A jest jakiś określony próg obrotów, bieg na którym najlepiej sprawdzać parametry w INPA podczas jazdy?

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.