Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z autkiem, pod turbina na oslonie silnika i na wspomaganiu(elektryczne) mam olej, wyglada jakby wydobywal sie z turbo. Dodam ze rownierz mokry z oleju jest przewod laczacy filtr powietrza z turbo. Miesiac temu wymienialem filtr powietrza ktory byl mocno zabrudzony! Oleju spada jakies kilka kropli przez 3000-4000 km. Stan w silniku nie maleje. Czy wie ktos co to moze byc? Dzieki!
Opublikowano
sprawdź ten wąż u mnie też się pocilo poprawilem te obejmuje i jest ok, jak nie to może wąż ma jakas mała dziurkę zobacz. wąż w ASO jakby co to 680 zl
Opublikowano (edytowane)
no kolego nie chcę Cię straszyć ale jak masz olej w filtrze powietrza to raczej słabo. Jeśli w dolocie masz olej to tylko krok od samozapłonu, sprawdz/wymień odmę czyli separator oleju. A co do stanu Twojego turbo to już się wolę nie wypowiadać. Odmy są tanie ok 200 zł+wymiana. Edytowane przez rasta78
Opublikowano
Nikt nie mowil o oleju w filtrze paliwa czy powietrza filtr byl lekko zabrudzony a zadnego oleju nie bylo. A ty slysze dobry fachowiec jestes!!!!
Opublikowano
myślałem powietrza pisałem paliwa, sorki już poprawiłem. Żaden ze mnie fachowiec , ale zawsze mi mówiono ,że jak olej w dolocie to żle świadczy o kondycji furki . ale może się mylę , a nawet lepiej by było jakbym się mylił
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, zlokalizowalem ten wyciek jest on z tego przewodu z filtra powietrza do turbo, a dokladnie przy samym turbo na laczeniu. Odme wymienilem i dalej to samo!!!

czy moze ktos ma jakis pomysl co sie dzieje???

Opublikowano
Temat stary, nic sie nie dzieje wszystkie tak maja, ja osobiscie nie spotkałem jeszcze silnka diesla, zeby nie mial oleju z odpowietrzenia silnika, jedynie co to moze wywolywac to bardzo zapchany filter powietrza albo pierscienie tłokowe i proponuje tam nie zaglądac bo tam zawsze jest olej, ja tylko tą gumke wymienilem bo byla za twarda i też kapało.Aha i w intercoolerze też masz pewnie hektolitry oleju :D
Londyn
Opublikowano

Witam, ktora gumke masz na mysli ta miedzy przewodem filtra a turbo? Czytalem gdzies na forum, ze mozna zalozyc tam opaske.

Dzieki!!!

Opublikowano
W każdym dieslu czy to Vag czy BMW czy inny znajdziesz olej w dolocie!. Nie powinno być go tam zbyt wiele ale pocić się będzie zawsze. Pułki poziom oleju nie spada na bagnecie,nie kopci,nie zamula to wsiadaj i śmigaj:) Ja też kiedyś martwiłem się o wszystko a teraz cieszę się życiem a nie przejmuje. Jak coś poważnego się stanie to uwierz mi poczujesz odrazu że jest coś nie tak:)
Opublikowano
Dzieki, a czy moglbys mi powiedziec jak sie nazywa fachowo ta gumka, moze masz nr czesci. Bylbym bardzo wdzieczny! Dzisiaj jeszcze raz sprawdzilem i do okola tej gumki jest mokre tak ze olej scieka po turbo i kapie na wspomaganie! DZieki jeszcze raz!!!
Opublikowano
Ktos pisal ze zapchany filtr powietrza moze byc przyczyna, a ja wlasnie taki mialem. Po wymianie nadal jest to samo ale w mniejszym stopniu!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam jeszcze pytanie jak sie do tego dostac? Czy trzeba sciagac pokrywe silnika, czy moze cos jeszcze? Dzieki!!!
Opublikowano
Witam chyba problem rozwiazany!!! Wymienilem ten uszczelniacz, stary doslownie spadl. Mam nadzieje ze to wlasnie to!!! Dzieki wszystkim za pomoc!!!
Opublikowano
To jest nr do 3.0d nie wiem jak do innych 13717792090. Kupywalem nie wpolsce ale w aso po nr powinni znalesc! Pewnie kosztuje ok 50zl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.