Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakie polecacie zawieszenie do e36, bo czytalem troche po forach ale jakos nie znalazlem odpowiedzi jaka mnie interesuje, a chodzi mi o to zeby ladnie "lezala", bo teraz to tyl lezy a przod w gorze(troche obciach :roll: ). A najlepiej to mnie interesuje przod lekko obnizyc a tyl podniesc czyli klasyczne 60/40 tylko jaką firme polecacie i czy warto wsadzac gwint? Auto sluzy na weekendy, troche polatac "bokami" wiec chcialbym cos lepszego :D

E36 m50b25 VANOS coupe
Opublikowano
ja posiadam osobiście gwint TA i jestem z niego zadowolony no może jest troche za twardy koszt ok. 700zł. Można też za 1000zł mieć FK one są podobno bardziej miękkie.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm. Jeśli naprawdę mocno chce chłopak zejść z tyłem to FK nie polecam. Max to 5cm względem sprężyn m-technikowych. U mnie akurat to styka ale jestem lekko zawiedziony że tak mało można skręcić. To co widać na zdjęciu w moim podpisie to jest max, nawet nakrętkę kontrującą usunąłem żeby zejść te 2-3 mm niżej. Przód natomiast można o asfalt oprzeć. Tak nisko TAT nie zjedzie. Jeśli autko serio tylko na weekendy to polecam jak kolega wyżej taniego gwinta. Zawsze możesz sobie dobrać wysokość do aktualnego "widzimisię", bądź pod konkretne koło albo warunki drogowe :)
Opublikowano
A kolego jak ci ten gwint sie sprawuje? Bo słyszałem rożne opinie na temat gwintowanych zawieszen. Ja to osobiscie choruje na monroe reflex, tylko kwestia sprężyn. Założylem kiedys gosciowi w e36 tyle ze w sedanie to trzymała sie na zakretach gleby jak by ja przyklejl do asfaltu.
E36 m50b25 VANOS coupe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi czy koledze m4r0s? Nie wiem czy mogę się wypowiadać, bo autem robię jakieś 2000 km rocznie. Ale jak dotąd u mnie nie ma problemów. Zakładałem w maju 2011. Natomiast czytałem, że przy max. zglebionym przodzie, bodajże właśnie amroki w FK szybko padają - zaczynają ciec. Ale podkreślam, że tak się dzieje przy max. skręconym gwincie (tak czytałem). Najlepiej przestudiuj www.bmw-syndykat.pl, dział techniczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.