Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam problem z moja e36 silnik M40 1,6.

posiada podtlenek LPG zwykłe BRC

odpala bez najmniejszego problemu, jak spokojnie sie jeździ to także jest ok.

Gdy sie przygazuje na benzynie na postoju powyzej 5500 obr/min zaczyna przerywac jakby chodzil na 3 gary. Puszcza sie gaz i na wolnych obrotach przez 3 - 4 sekundy jest to samo. Podobny przypadek tez jest jak daje sie w opór.

Przekłada sie to tak samo na LPG - jak juz chodzi dziwnie "3 gary" to LPG potrafi strzelic. Na szczescie klapka anty strzalowa bacznie pilnuje przepływomierz :)

 

ostatnio wymienilem przewod wysokiego napiecia bo byl przetarty, wyczysciłem całą kopułke, swiece nowe NGK wykreciłem wszystkie i identycznie wygladaja.

 

ma ktos jakis pomysl na taki defekt ???

Opublikowano
wymienia sie raczej wszystkie przewody kazdy ci to powie, to tak jakbys zmienial jedna zarowke od swiatel mijania z przodu. Strzela dlatego ze dziury w dolocie masz, zapewne guma laczaca filtr z przepustnica ma pomiedzy karbami sparciale dziurki. po drugie sprawdz waz/rurke odmy. Jakie swiece masz? Gazownicy zalecaja jednoelektrodowe nie wiem czemu ja takie wstawilem i problemu nie mam. walczylem tylko z nierownymi obrotami. Od razu wyczysc krokowca, wyczysc przeplywomierz , sprawdz wtyke lambdy jest pod samochodem u mnie byla w niej woda a piny byly zielone, ale stawialbym rowniez na czujnik polozenia walu.... zreszta jesli chodzi o elektronike to podjedz lepiej na kompa moze cos wykaze. Pozdrawiam
Opublikowano
kable sa wymienione w calym komplecie tylko tak napisalem. Swiece sa NGK tylko ze 2 elektrodowe. Jesli chodzi o kompa mam Luncha do uzytku prywatnego i bledow zadnych nie widzi. sprawdzałem ten motyw na 2 przepływomierzach bo mam akurat do M40
Opublikowano
kable sa wymienione w calym komplecie tylko tak napisalem. Swiece sa NGK tylko ze 2 elektrodowe. Jesli chodzi o kompa mam Luncha do uzytku prywatnego i bledow zadnych nie widzi. sprawdzałem ten motyw na 2 przepływomierzach bo mam akurat do M40
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1. Sprawdz czujnik identyfikacji pracy cylindra, podejrzewam że nie chodzi Ci 4-ty cylinder.

2. Kopułka

3.Sprawdz Cisnienie na cylindrach.

Najlepiej pod kompa podpiąć, jak nic nie wykryje to kopułka lub słabe ciśnienie.

Opublikowano
pali od 1200-1500 Obr/min, muszę kopułkę wymienić... małe obroty i nie daje rady wyprowadzic juz mocniejsza iskre... za niedługo wymieniam...ale i tak jezdzi sie w przedziale 2200-4000tyś to jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.